Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Ikke noe i veien for å bruke proteintilskudd. Men vær oppmerksom på at man blir mindre mett av drikke, så hvis du sliter med at du synes det er lite mat på denne dietten så vil jeg ikke anbefale å bytte ut måltider med shake. Hvis du føler det motsatt (at du sliter med å spise nok så du får i deg det proteinet du trenger) så er det bare å kjøre på.

Pass på at det inneholder noe karbohydrater, noe de fleste proteinkilder inneholder lite eller ingenting av, så det tar litt av karb-kvoten din nå du bruker dette som proteinkilde. Men det burde ikke være problemer å kontrollere en kombinasjon av proteintilskudd og vanlig mat.

Ja, det var det jeg tenkte på. Så jeg lurte på om jeg skulle gjøre noe annet enn å drikke den shaken, for sliter litt med å bli mett av det som du sier. Syns bare det er vanskelig å skulle spise nok proteiner uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen resultater!

Etter 1 uke:

Høyre lår: -2,5 cm

Venstre lår: -2,5 cm

Hofta (på det bredeste): -2cm

Midja: -4cm (!)

Bryst: -2,5cm

Høyre overarm: -2cm

Venstre overarm: -2cm

Ribbeina: -0,5cm

Vekt: -3,5kg

Det dumme er at det ikke vises når jeg tar bilde, men det viktigste er vel at jeg selv ser det og merker det på uniformen :)

Klar for uke 2 nå!

Eneste problemet til nå er at jeg elsker kesam+funlight bringebær til frokost, men det blir så massemasse karbs av det, at jeg nesten ikke går under. Da må jeg virkelig være nazi med grønnsaker resten av dagen.

kan du ikke innimellom bytte ut med vanlig cottage cheese og de dagene være nazi på fettet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg orker ikke å lese gjennom hele tråden. Det er tross alt over 200 sider. Men jeg lurer på å begynne på denne dietten. Vil nemlig ned 6 kg før jul, og da må det litt drastiske tiltak til. Men jeg lurer på en ting. Hvor mye koster denne dietten i uken?

den koster deg fett:) Det kommer an på hvor kresen du er det. Dette kan bli veldig billig med frysetorsk, first price kylling og tunfisk og ved innkjøp av grønnsaker i innvandrersjapper som er billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De går vel på kaloriunderskudd kombinert med x antall timer knallhard trening per dag. Når man går fra å ligge på sofaen og spise potetgull og sjokolade hele dagene til å trene 4 timer per dag og spise grønnsaker og kylling, så går man ganske fort ned i starten:) Har sett at trenerene fokuserer veldig på hva de skal velge når de kommer ut i det vanlige livet igjen når det kommer til mat da, og lærer de å lese næringsinnholdet og sånn, liksom vanlig mat, men bedre valg enn pizza og brus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke innimellom bytte ut med vanlig cottage cheese og de dagene være nazi på fettet?:)

Det går dessverre ikke, takler ikke konsistensen av cottage cheese, det er faktisk noe med det ekleste jeg vet om, på lik linje med fetaost:sick:

Leste at det ble spurt om nr.2 og treg mage. Er det like naturlig at det går andre veien(til de grader løs mage)?

og spm: Gikk av dietten nå fredag, pga øvelser og div så ville det ikke funka denne uka. Jeg har da vært kvalm siden fredag, vis jeg ikke spiser noe med salt i ved siden av (les nachos feks) så kommer maten i retur. Det er ganske frustrerende.. Noen som vet hvorfor dette skjer? Gikk jeg for fort tilbake til vanlig kosthold? Trappet ikke opp, gikk bare rett fra psmf til å spise normalt igjen..

hilsen kvalm jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg trenger virkelig en kostholdsendring nå og tenkte å forsøke med PSMF om jeg klarer.. Lever på altfor mye brød. Det jeg kommer til å ha problem med er frokosten, det å spise kylling og div. Jeg er student så det kan ta lang tid om jeg eventuelt skulle ha hoppet over denne og ikke spist før lunsj. Er det noe annet jeg kan spise til frokost i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg trenger virkelig en kostholdsendring nå og tenkte å forsøke med PSMF om jeg klarer.. Lever på altfor mye brød. Det jeg kommer til å ha problem med er frokosten, det å spise kylling og div. Jeg er student så det kan ta lang tid om jeg eventuelt skulle ha hoppet over denne og ikke spist før lunsj. Er det noe annet jeg kan spise til frokost i stedet?

Er det et problem å spise kylling og sånn? Hva mener du med det? Kylling er hva jeg spiser til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et problem å spise kylling og sånn? Hva mener du med det? Kylling er hva jeg spiser til frokost.

Det jeg mente var at for meg personlig vil det å spise kylling og salat/grønnsaker til frokost bli vanskelig. Jeg er vant til brød, frokostblanding eller egg til frokost. Spise kjøtt og grønnsaker til frokost frister ikke på morningen så jeg lurte på om noen hadde tips til noe annet man kunne spise til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at for meg personlig vil det å spise kylling og salat/grønnsaker til frokost bli vanskelig. Jeg er vant til brød, frokostblanding eller egg til frokost. Spise kjøtt og grønnsaker til frokost frister ikke på morningen så jeg lurte på om noen hadde tips til noe annet man kunne spise til frokost.

Hvis du er litt nazi resten av dagen kan du få for en boks skyr naturell/mager kesam eller cottage cheese :) Det fungerer utmerket for meg- som heller ikke orker biff kl. 0630 på morningen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at for meg personlig vil det å spise kylling og salat/grønnsaker til frokost bli vanskelig. Jeg er vant til brød, frokostblanding eller egg til frokost. Spise kjøtt og grønnsaker til frokost frister ikke på morningen så jeg lurte på om noen hadde tips til noe annet man kunne spise til frokost.

Du kan spise omelett av eggehvite og evt. andre grønnsaker, eller rett og slett kokt egg. Ta ut plommen og spise eggehviten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at dette er en ekstremdiett, som du skal følge en begrenset periode. Du skal ikke vende deg til å spise kylling til frokost for resten av livet, du skal bare holde på med det i en kort periode. Personlig synes jeg det er lettere å gjøre "alt" anderledes, enn å prøve å lure inn normale vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...