Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har hatt blødning hele uke 1 og nesten hele uke 2 og litt i uke 3. lite kjekt å når du tror det er ferdig, og du har sex og finner ut at det ikke er det. ( nasty.. jeg vet.. jeg skjemmes :oops:)

Men på en måte fint også da, for da kunne du jo dele det med oss!:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

your body fat retains estrogen and when you lose body fat quickly, then your body doesn't know what to do with the explosion of extra estrogen so it makes your cycle unexpectedly start prematurely. Then the estrogen level stays elevated because of your weight is dropping so your cycle never stops.

"never stops" wææh :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

your body fat retains estrogen and when you lose body fat quickly, then your body doesn't know what to do with the explosion of extra estrogen so it makes your cycle unexpectedly start prematurely. Then the estrogen level stays elevated because of your weight is dropping so your cycle never stops.

"never stops" wææh :cry:

Det slutta på meg før dietten var ferdig. Du får se på det som kroppens måte å rydde litt opp i hormonene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 5 uker på kaloriunderskudd hadde jeg et uhell og skadet håndleddene slik at jeg ble nødt til å ta to ukers pause i dietten (ingen trening, ingen diett). Når jeg kom i gang igjen bestemte jeg meg for å prøve psmf, og har nå testet dette i 9 dager. Magemusklene gikk fra å være knapt synlige til godt synlig, og netto vekttap ender sannsynligvis på 2,5-3 kg når jeg får fylt opp lagrene igjen. Spent på hvordan det gikk med muskelmassen, det får speilet avgjøre etter noen dager med normale mengder mat. Om tapet er neglisjerbart frister det gjentagelse. Satser på ei uke på psmf i neste hst-syklus i så fall.

Det overrasket meg at energinivået gjennom dagen var såpass høyt på dietten, men om kveldene var jeg ganske skutt. Søvnbehovet økte også noe. Grønnsaker som eneste fiberkilde var også en positiv erfaring. Kommer nok til å kutte enda mer i inntak av kornprodukter til fordel for grønnsaker når jeg ikke er på diett heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De inneholder kalorier, ja, men de skal ikke tas med i regnestykket. Hold deg under 20g fett fra mat og ta EFA-en din i tillegg.

Oki, fant ut at jeg skulle plotte tranen inn i diett.no`en min, og da gjorde den plutselig et svært hopp høhø :blush: kanskje greit å ikke plotte den inn der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som trenger råd til psmf mat, se på denne bloggen: Stine - All in

Jeg er innom der titt og ofte :)

Jeg var innom denne bloggen for et par sider siden (litt tilfeldig, linkhoppsurfing), og likte den kjempegodt :D Og jeg leser ikke en eneste blogg :)

Jeg har akkurat startet å skrive denne bloggen Fett Nok ..i tilfelle du vil gjøre et unntak til.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp det. Ikke-loggede kalorier teller ikke vet du.. høhø:whistling:

Hehe ;) før dietten så ja, nå loggføres ALT som puttes inn i denne kroppen :D Har vært på dietten i 6 dager og det går bedre enn jeg hadde håpet på :) Alle kommenterer at jeg har gått veldig ned i vekt, og de vet ikke at jeg går på dietten.. Jeg har ikke vekt, men siden det er så merkbart så tror jeg at jeg ikke tar i visst jeg sier at jeg har gått ned ca 8-10kg. Buksene henger og alt er bare velstand hehe;) Men ja, jeg har jo ekstra mye å ta av så veien er fortsatt lang:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette proteinpulveret å anbefale mår man er på denne dietten eller er det noe som er bedre?

Diet Protein 450g Strawberry Surprise Proteinfabrikken - Proteinfabrikken NO

Sliter med å få i meg nok protein og spiser bare 3 ganger om dagen så hadde vært kjekt som mellommåltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...