Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Kunne ikke vært mer enig, vi har alltid laget krydder og salsa til taco fra skrætsj (ikke bare under denne dietten). Smaker ti ganger bedre, og du slipper unna med alt det skvipet de tilsetter!

Åhh, sku gjerne fått oppskrift på begge deler om du har? Elsker taco, og det er jo genialt at det er lov til å spise masse av det på denne dietten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør deg selv en tjeneste og lag heller krydderet som jeg lenket til her et sted. Det er helt uten kalorier, og smaker veeeeeldig godt :)

Ja takk, skulle bare gjerne hatt oppskrift på tacosaus og.. :)

Men overskrider jeg karbene og fettet med kjøp-produktene?? Kaloriene er jeg ikke bekymret for, da jeg bare ligger på 500-600 kcal om dagen.. Er bare redd jeg har misforstått regningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med PSMF for 1 dag siden, kjører oppsettet som allerede var satt opp på fitnessbloggens artikkel, men tror ikke jeg har 35% kroppsfett, men veier 70 nå dags dato.

Så, spørsmålet er da om jeg kan bytte ut cottage cheese med noe annet? for det var IKKE noe godt lenger i det hele tatt. Tvingte i meg en boks i går, men i dag fikk jeg bare halve ned med TVANG. Vil jo at denne dietten skal være god, og ikke at jeg gruer meg til å spise den forbanna boksen! :p Prøvde å søte det ned med sukrin+ i dag, men funker ikke i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med PSMF for 1 dag siden, kjører oppsettet som allerede var satt opp på fitnessbloggens artikkel, men tror ikke jeg har 35% kroppsfett, men veier 70 nå dags dato.

Så, spørsmålet er da om jeg kan bytte ut cottage cheese med noe annet? for det var IKKE noe godt lenger i det hele tatt. Tvingte i meg en boks i går, men i dag fikk jeg bare halve ned med TVANG. Vil jo at denne dietten skal være god, og ikke at jeg gruer meg til å spise den forbanna boksen! :p Prøvde å søte det ned med sukrin+ i dag, men funker ikke i det hele tatt :(

Du kan spise kjøtt/proteinpulver i stedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sweet, så jeg kan heller ta whey isolate proteinpulveret mitt i stedet for cottage cheese? for da får jeg dobbelt så mye protein uansett. 24g protein i den jeg har, vet ikke om det er standard pr. scoop jeg

Ja du kan bruke det pulveret istedenfor, men jeg anbefaler deg av egen erfaring og få meste næringen fra ordentlig mat. Du vil føle deg mer mett over tid og bedre energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet, så jeg kan heller ta whey isolate proteinpulveret mitt i stedet for cottage cheese? for da får jeg dobbelt så mye protein uansett. 24g protein i den jeg har, vet ikke om det er standard pr. scoop jeg

Spørs jo på resten av inntaket da :) ville logget selv så du har kontroll over makroene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på denne dietten siden fredag... har ikke sett noen drastiske endringer enda... men har hvertfal mere energi enn det jeg hadde før :)

får i meg under 20 g fett og karb, men ligger bare rundt 100g protein... tar fremdeles bare to kaplser med møllers omega 3 mens jeg vente på fiskeoljen jeg bestilte på fredag.. :( håper den kommer snart! vurdere også å gå til annskaffelse av proteinpulver... men budsjettet er litt trangt... har begynt å spise kalkunfilet (pålegg) som snack som er mye protein i så håper protein mengden øker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan bruke det pulveret istedenfor, men jeg anbefaler deg av egen erfaring og få meste næringen fra ordentlig mat. Du vil føle deg mer mett over tid og bedre energi.

Jeg har gått 3 uker i strekk med gjennomsnittlig 2 små måltider pr. dag. Årsaken er det ikke noe vits i å dra opp, men jeg blir faktisk mett på det jeg spiser allerede, så hadde vært bedre å tatt en shake i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs jo på resten av inntaket da :) ville logget selv så du har kontroll over makroene :)

Nå er jeg kanskje litt blond, makro? Jeg skal loggføre etterhvert, men spiser bare paprika, spinat, agurk og brokkoli. Også karbonadedeig, kyllingfilet og svin ytrefilet. (de oppførte grammene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, sku gjerne fått oppskrift på begge deler om du har? Elsker taco, og det er jo genialt at det er lov til å spise masse av det på denne dietten :)

Masse og masse fru blom ;) Uten ost og rømme regner jeg med :rofl:? Jeg holder meg kun til magert rent kjøtt, kylling, tunfisk og fisk (litt bort fra det du spurte om I know ;)), men oppskrift..hmm... jeg har ikke noe eksakte mål, men kan fortelle hva jeg bruker i tacokrydderet. I salsaen bruker jeg tomat oppkuttet i små biter masse chili og (liker sterkt),løk,hvitløk, fersk koriander og salt :) I tacokrydderet har jeg spisskummin som gir hovedsmaken i taco, cayenne krydder, salt,paprika pulver(lite),hvitløkspulver og pepper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...