Gå til innhold

Taspel

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Da var det over for denne gang for min del. Startet med normalt kosthold på fredag, og i dag virker det som vekta har stabilisert seg sånn nogenlunde. Ble 8 kg ned og 14 cm rundt livet. Er fornøyd med det. Det eneste som voldte meg bry på denne dietten, var ett voldsomt nikotinsug etter oppkarbingsdager. Ble mer gretten av det, enn noen annet de siste 20 åra. Selve dietten var veldig enkel og grei å følge. Kjedelig absolutt ja, men det er jo bare noen uker det er snakk om. Lykke til alle andre som holder på.
  2. Synes det ser bra ut, gitt at din målvekt er rundt 53 kg. Husk at du skal ta 10ml EFA også.
  3. Hadde spisedag i går. Var skikkelig godt med litt karbs igjen Men, holdt på å gå på en smell også. Jeg sluttet med snus første uka i januar og trodde jeg var kvitt nikotinsuget nå. Men etter karbs til middag i går så kom suget skikkelig tilbake. Måtte bruke all min viljestyrke for å stå i mot. I dag har jeg intet sug, så må være noe med karvbs som trigget det hos meg.
  4. Noen trenger mer fiber enn andre. Du kan jo prøve å spise litt psyllum husk eller lignende å se om det blir bedre.
  5. Du kan med fordel redusere noe på inntak av fett og karbohydrater. Husk at du skal ha 10ml fisk- eller selolje. Du må også øke inntaket av proteiner. Bytte ut karbonadedeig med hvit fisk som torsk eller sei, får deg langt mot målet. Kutt ut litt av løken eller tomatene for å redusere karbohydratnivå om du kan. Er ikke krise, men alle monner drar. Inntaket av karbohydrater skal i følge malen heller ligge under 10g enn over. Men som sagt, ingen krise
  6. Du skal spise så lite karbo som mulig. Personlig ligger jeg mellom 8-15g per dag. Men ditt inntak er ikke mye for all del. Det viktigste er jo at du kan følge denne dietten til du når dine mål. Om det betyr at du må spise litt mer grønnsaker en strengt tatt nødvendig så er det ok.
  7. Du vil reagere annerledes på alkohol enn vanlig. Med det mener jeg at din toleranse vil være mye lavere. Om du må drikke, vil jeg anbefale noe med lav % og lite karbs. Slik at du lettere unngår å drikke altfor mye. En skikkelig heisatur ut kan sette deg en del tilbake på dietten, men ikke være ødeleggende. Men vil anbefale deg å prøve å ta det så lungt som mulig med drikking. For en ting er alkohol inn, en annen fare er den svekkede dømmekraften man får, og det er lett å spise store mengder med usunn mat når man først er ute. Lykke til!
  8. Hei. Er også ny på denne dietten. Har lest alle sidene i tråden, og ønsker å rette en stor takk til LEtC, nano og de få andre, som har vært utrettelige i sine svar og oppklaringer. Jeg har god oversikt over det meste føler jeg, er på dag 4 og akkurat ferdig med middag. På en dag ligger på ca 900 kcal inkl 10 ml selolje. Derav >10 g karbo og > 20g fett (med selolje). Protein rundt 170-180g. Formen var litt slapp de 2 første dagene men har nå blitt stabil og god. Gjorde unna min første styrketrening etter programmet til Lyle i dag. Var jaggu ikke mye saus i kroppen, men overl
×
×
  • Opprett ny...