Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Jeg har spist mye av karbonadedeig, som oftest tacosalat med egen tacomiks eller burgere med ulike krydre.

Strimletsvinekjøtt med grønnsaksblanding, eller salat, eller begge :p

Kyllingfilet! Enten stekt i panne eller ovn, med ulike krydre.. Har har du en del gode retter, syns jeg da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vimsa

æsj, sprakk helt på karbo i dag :( men ny dag i morgen! :) begynner å bli ganske matlei og har hele tiden cravings etter brød, også demotivert når jeg er misfornøyd med resultatene, men jeg fortsetter en stund til =) har holdt meg veldig bra på makroene utenom akkurat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vimsa
Alle buksene mine er for store...:(

(( :D:D:D:D:D:D:D:D))

Ja, unntatt en jeg kjøpte uten å prøve, i vinter. Den var alt for trang.:whistling: Men passer nå!:thumbsup:

Bra jobba =) Venter på sånne resultater jeg og =) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser bare kylling, sei og tunfisk ;) og tunfisken blei så tørr etterhvert at jeg til slutt bestemte meg for å bruke mixern. Tunfisk, grønnsaker og vann shake! Ser j*** ut, men funker faktisk ;) Men middags tips? Neppe :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle buksene mine er for store...:(

(( :D:D:D:D:D:D:D:D))

Ja, unntatt en jeg kjøpte uten å prøve, i vinter. Den var alt for trang.:whistling: Men passer nå!:thumbsup:

tror mine krymper i vask for de er like trange :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, skeptisk :rofl:

Ja hehe mannen min brekker seg når han ser det ;) Jeg var så lei av å tygge på den tørre tunfisken, så ut som den ungen som satt der og drakk vann for hver bit jeg tok til slutt :eek:. Jeg liker tunfisk altså, men den vokste og vokste i munnen på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hehe mannen min brekker seg når han ser det ;) Jeg var så lei av å tygge på den tørre tunfisken, så ut som den ungen som satt der og drakk vann for hver bit jeg tok til slutt :eek:. Jeg liker tunfisk altså, men den vokste og vokste i munnen på meg ;)

Skjønner, liker tunfisk jeg også, men den blandingen trooor jeg at jeg står over :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst... Finnes det noe jeg kan fukte opp kyllingsalaten med?

ta en dæsj (teskje eller lignende) med mager kesam og ønsket krydder/dressingkrydder og bittelitt vann, så har du en dressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa

har lest of wooshes and squishy fat utallige ganger nå og en del andre relaterte artikler... hvor lenge kan vannretensjon vare? mente jeg leste noe om at det kan ta opp til 5 uker på diett før vannet slipper og man ser forandringer? kan det kanskje være litt tilfelle for meg? makroene mine (utenom akkurat i dag, som sagt) er sånn de skal være på psmf, treningen er nesten som anbefalt (litt modifisert pga leddproblemer, men fortsatt fullkropp 2-3 ganger i uka og noen rolige gåturer).

trodde ikke det kunne vare så lenge som rundt 5 uker, eller hva tenker dere? nesten så jeg fikk et lite håp her nå :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til alvor, hvordan steker du kyllingen din? Jeg har aldri problemer med tørr kylling, da har den stekt forlenge.. jeg lager kyllingfiletene mine i ovnen :) masse krydder og salt..mmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...