Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig flott at Lars gidder å bruke tid på å svare på alle spørsmålene som blir stilt her inne. Klart det, men likevel er det ikke til å stikke under en stol at veldig mye av det folk spør om her inne kunne man funnet ut ved å lese boken til Lyle som er under hundre sider lang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da begynner vi på runde 2 da.

Nå har jeg gått fra høykarbo kosthold, med moderat fett og lite proteininntak, til PSMF. så tilbake til tilpasset kosthold, og nå tilbake til PSMF. kroppen min skriker : I didn't sign up for this SHIT!

Og ser fram til følgende:

Dag 1: Litt småsulten og ør i hodet.

Dag 2: Forbanna gretten og slapp.

Dag 3: Dø i kroppen og småirritabel

Dag 4: Småslapp og normalt humør.

Dag 5: Meget redusert og happy humør

Dag 6: I Ørska og totalt smiletryne.

Dag 7: Glad og energifull

Dag 8: Massemorder

Dag 9: Seriemorder

Og slik går dagene, skal holde på frem til Fredag 29. Juni og blir den siste runden denne året, og glad er jeg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner vi på runde 2 da.

Nå har jeg gått fra høykarbo kosthold, med moderat fett og lite proteininntak, til PSMF. så tilbake til tilpasset kosthold, og nå tilbake til PSMF. kroppen min skriker : I didn't sign up for this SHIT!

Og ser fram til følgende:

Dag 1: Litt småsulten og ør i hodet.

Dag 2: Forbanna gretten og slapp.

Dag 3: Dø i kroppen og småirritabel

Dag 4: Småslapp og normalt humør.

Dag 5: Meget redusert og happy humør

Dag 6: I Ørska og totalt smiletryne.

Dag 7: Glad og energifull

Dag 8: Massemorder

Dag 9: Seriemorder

Og slik går dagene, skal holde på frem til Fredag 29. Juni og blir den siste runden denne året, og glad er jeg for det.

Lykke til!! Jeg starter min andre runde på tirsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Hvordan var avsluttingen på PSMF-dietten deres? Hvor mye karbs. spiste dere på oppkarbingsdagen ?

Avslutningen? Eller oppkarbingsdagene?

Oppkarbingsdagene: Enkelt og greit: Få overskudd av vitaminer/mineraler osv du ikke får mens du er på selve "dietten"..

Avslutningen/etterpå: De fleste går alt fra 2-5kg opp i form av vann osv.. Ellers er det nok greit å gå rolig over til normalt kosthold(men SUNT)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var avsluttingen på PSMF-dietten deres? Hvor mye karbs. spiste dere på oppkarbingsdagen ?

Jeg spiste omtrent som på psmf, men med mye frukt og bær i tillegg..(og en liten sjokolade ;)) Det har jeg egentlig gjort begge disse ukene jeg har hatt pause fra psmf..pluss at jeg har spist litt bønner, potet og ris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutningen? Eller oppkarbingsdagene?

Oppkarbingsdagene: Enkelt og greit: Få overskudd av vitaminer/mineraler osv du ikke får mens du er på selve "dietten"..

Avslutningen/etterpå: De fleste går alt fra 2-5kg opp i form av vann osv.. Ellers er det nok greit å gå rolig over til normalt kosthold(men SUNT)!

Jeg gikk ikke opp noe.. eller jeg gikk opp en halv kilo, men den var borte igjen i løpet av et par dager, og nå veier jeg en halv kilo mindre enn jeg gjorde ved avslutningen av psmf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666
Jeg gikk ikke opp noe.. eller jeg gikk opp en halv kilo, men den var borte igjen i løpet av et par dager, og nå veier jeg en halv kilo mindre enn jeg gjorde ved avslutningen av psmf :)

Som jeg sa: De fleste. Kommer jo også ann på hvordan man faktisk spiser etter endt diett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa

I starten går man vel for det meste ned i vekt pga vann, men når kan man begynne å anslå at man går ned i fett og ikke bare vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...