Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Proteinoulver har ikke s¨å mye å si egentlig.

Whey - raskt opptagende - ypperlig etter trening

Kasein - Fint som mellom måltid hvis det er lenge til du skal spise, dette er tregt opptagende så dette er best og ta før leggetid.

Eller så har du Triple Pro 85 (gymgrossisten) pulveret, dette er en blanding av flere typer protein, passer til frokost, mellommåltid, før og etter trening osv, holder deg også bedre mett på diett. :) Tommi Thorvildsen har også et som heter Whey Xplode, dyrt, men bra. Noe som gir energi og forbrenning må vel bli grønn te eller kaffe, fettforbrenningspiller er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteinoulver har ikke s¨å mye å si egentlig.

Whey - raskt opptagende - ypperlig etter trening

Kasein - Fint som mellom måltid hvis det er lenge til du skal spise, dette er tregt opptagende så dette er best og ta før leggetid.

Eller så har du Triple Pro 85 (gymgrossisten) pulveret, dette er en blanding av flere typer protein, passer til frokost, mellommåltid, før og etter trening osv, holder deg også bedre mett på diett. :) Tommi Thorvildsen har også et som heter Whey Xplode, dyrt, men bra. Noe som gir energi og forbrenning må vel bli grønn te eller kaffe, fettforbrenningspiller er tull.

Da skal jeg holde meg unna de pillene..

Da prøver jeg å bestille sånn Whey jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du faktisk får mye effekt av er DNP, men ikke tenk tanken engang. Selv bodybuildere pleier å konkludere med at ugressmiddel ikke skal brukes til slike formål ;) Alt i alt kan du si det slik at om det er lov å selge, så fungerer det ikke.

Så det du sier at puler osv ikke fungerer i det hele tatt?

Hvorfor er det så mange som sier det funker da?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det eneste du faktisk får mye effekt av er DNP, men ikke tenk tanken engang. Selv bodybuildere pleier å konkludere med at ugressmiddel ikke skal brukes til slike formål ;) Alt i alt kan du si det slik at om det er lov å selge, så fungerer det ikke.

Dinitrophenol ja. vet ikke om det er så lurt å putte i kroppen. Var en av ingrediensene i TNT faktisk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ^^,

Kyllingfilet med woka grønnsker :D

Sopp, paprika, løk osv :) Bruk hva du vil :D

takk. :) men er det greit å spise egg eller burde jeg holde meg helt fra eggeplomme, kun spise hvitte?

har bare spist tunfisk salat til nå. men er seriøst lei etter 5 dager. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...