Gå til innhold

Hva synes dere jenter og damer om hår på menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi som vokste opp på 70-80 tallet, vokste opp med mannlige forbilder som hadde endel hår på kassa. Folk som vokser opp nå, vokser oipp til forbilder som bieber o.l. De er jo glatte som barnerumper..

Vi som vokste opp på 70-80 tallet, vokste opp med mannlige forbilder som hadde endel hår på kassa. Folk som vokser opp nå, vokser oipp til forbilder som bieber o.l. De er jo glatte som barnerumper..

Bieber er jo forsåvidt bare guttungen enda, får sikkert hår på brystet etterhvert han og. Men ja, du har et poeng!

Annonse

Altså, bavianer kan jeg se i dyrehagen, men gubben må da få bestemme selv hva han vil barbere eller ei. Finnes en fin mellomting og helt clean all over er en smule feminint etter min smak. Hår er lov, sålenge han ikke forventer at jeg svelger hårballer på kommando. :p

Altså, bavianer kan jeg se i dyrehagen, men gubben må da få bestemme selv hva han vil barbere eller ei. Finnes en fin mellomting og helt clean all over er en smule feminint etter min smak. Hår er lov

Da tror jeg den originale planen står - permanent hårfjerning for ryggen, trimme magen og kassa om sommeren, la bein og underarmer være som de er. Og resten...får en eventuell fremtidig kjæreste råde over :D

svelger hårballer på kommando. :p

:confused::eek::confused:

Sjæææl :) Har ikke veiviser engang :/ Genetikken har sine fordeler og ulemper :p

*ler* Finner de ikke frem? Da er det ikke behåringen det er noe galt med :p

Annonse

Jeg syns ikke masse hår er kjempesexy, men vil heller at han beholder det istedet for at det vokser ut igjen og stikker som bare fy... Er man født med lite hår, så er man heldig, men jeg syns ikke noe om å barbere legger, ben, bryst, under armer etc.. Mellom stortærna derimot, helt ok med en stuss ;)

Litt hår er helt greit, men kan bli for mye om mannen ser ut som en teddybjørn og en kan kanskje skimte noe hud gjennom alt håret en gang i blant (de finnes :eek:), men heller en veldig hårete enn helt hårløs også. Tror jeg aldri hadde sendt bort noen pga hårveksten, men kan nok tenkes jeg hadde sendt bort en med barberte legger og armhuler. :) Litt stussing er selvsagt lov, men foretrekker naturlig hårvekst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...