Gå til innhold

Hva synes dere jenter og damer om hår på menn?


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede begynt IPL-behandling på ryggen for å fjerne det lille som er der. Sånt hår synes jeg bare ser teit ut...selv for oss med bare litt. Det jeg lurer på er hva dere synes om resten. Jeg ser jo på bilder at muskler og former kommer mye bedre frem med mindre hår.

Så...Fri vekst, trimming, barbering, forming på følgende områder?

Bryst?

Mage?

Overarmer?

Underarmer?

Lår?

Legger?

Blir spennende å høre hva dere mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hår under armene er nasty uansett kjønn.

hehe...jeg er glad vi alle har forskjellig smak. Det er et par steder jeg trimmer noen ganger - under tvil. Under armene er et av dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armer og ben ser bare teit ut hvis det er barbert, greit til konkurranser og slikt men ikke til vanlig.

Rygg er best uten mye hår, men litt kan vell alle leve med.

Mage og bryst er vell der jeg synes det er mest naturlig, og naturlig er bra! Men er det veldig mye kan det godt trimmes.

Jeg er vel egentlig ikke så veldig nøye på dette, er andre ting som er viktigere enn hårvekst! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker kommentarene deres, jenter. Veeeeldig nært min egen mening. Tror jeg ville følt meg rar om jeg skulle barbere armer og ben, og ville følt meg femi uten hår under armene. Men så er det det med å være misunnelig på dem som har så lite, eller lyse, hår at muskeldefinisjonen synes bedre, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er så mandig med litt hår! Det er herlig.

Bare for å illustrere poenget mitt.

Sto på mølla i går, også så jeg en utrolig kjekk fyr på andre siden av lokalet. På slutten av økta havna jeg ved siden av han en maskin, og da så jeg at han var barbert/vokset på armer, legger og lår. Da var han ikke så kjekk lengre for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barbert deler av foten i forbindelse med at jeg måtte ha støttebandasje og sportsteip rundt bare, det var prosjekt nok i seg selv. Ellers fikk jeg tips av en kamerat som var syklist at det enkleste var AXE lighter om man ville barbere beina før man smøre de inn med varmekrem osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker slik: Forventer du at dama skal barbere seg, må hun kunne forvente at du barberer deg ( eventuelt ikke barberer for de som liker det)

...og det er litt av grunnen til at jeg spør :) Jeg krever ikke en jente/dame skal barbere seg for meg, men jeg vil jo gjerne se pen ut for dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det er litt av grunnen til at jeg spør :) Jeg krever ikke en jente/dame skal barbere seg for meg, men jeg vil jo gjerne se pen ut for dem ;)

:) Personlig tar jeg brystet av og til, kommer nok til å bli en vane etterhvert, siden jeg planlegger stort tattoering her:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Personlig tar jeg brystet av og til, kommer nok til å bli en vane etterhvert, siden jeg planlegger stort tattoering her:p

Philips har en trimmer som er spesiallaget for slike hår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...