Gjest Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Pantera, Protest the Hero, Rise Against, In Flames, Adversary, System of a Down, Zico Chain og 36 Crazyfists er et must på trening. Minner meg på at jeg bør lage en spilleliste asap Anya 1 Siter
Elena S Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Rammstein, Rage Against The Machine, Coheed and Cambria, Billy Talent, så lenge det er litt tungt så er det motivasjon til 1000! Siter
Ingrid93 Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Min motivasjonsmusikk er rimelig vinkla mot dubstep, men også mye annet digg! Check it out: Sterkå Oddii og sjokkoninja 2 Siter
Gjest Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Her er noen eksempler: 1349 - Sculptor Of Flesh Ad Hominem - Arbeit Macht Tot Аркона - Аркаим Behemoth - Be Without Fear Benighted - Nemesis Damageplan - Fuck You Exodus - As It Was, As It Soon Shall Be Keep Of Kalessin - Come Damnation Negură Bunget - Norilor Pantera - Walk Watain - Malfeitor DukeNukem 1 Siter
Wolv Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7_m2ltDVxmI daniel_85 1 Siter
DukeNukem Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Slayer, Kvelertak og Behemoth for å bli gira! Siter
Tamadeus Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 http://soundcloud.com/maisondragen/hot-n-cold-sessions-w-maison-dragen-1 (Kan lastes ned fra linken) Siter
ooo Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Når du tror alle kreftene er oppbrukt, når veien til ytterdøra er kortere enn til det siste, tyngste settet du egentlig hadde sett frem til, hva setter du da på ipodn, som gjør at adrenalinet får deg gjennom de siste repsene?? Har noen som har funka sånn for meg, men kraften går litt utav dem etter x-antall avspiilinger... her er noen som har vært effektive: 1. Collaps - eminem 2. Push it to the limit! necro, 3. midnight qeen- nickelback Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Nå om dagen er det denne: vuitton00, Camillam, Natalie og 2 andre 5 Siter
Jane Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Nickelback - Gotta get me some + Midnight Queen Rammstein - Herzeleid Rammstein- Du hast Rammstein - Links Rammstein - Pussy Lil Wayne - She Will B.o.b feat LOL Wayne - Strange Clouds Det går mye Rammstein ja:) Sikkert flere også men det var disse jeg kom på i farta. Anya, xxxxx, vuitton00 og 3 andre 6 Siter
petrinegladesen Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Blant annet spitfire, poison, smack my bitch up og firestarter av prodigy får meg til å gi det lille ekstra Siter
VegarL Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Godsmack - I stand alone Disturbed - Down with the sickness eller 10 000 fists Slipknot - Wait and bleed, The heretic anthem, spit it out. Perselåter...plugg i øra..FULL GUFFE og BÆÆÆM ooo 1 Siter
Zeph Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Blir eg ikkje forbanna av denne så blir eg det aldri. Det fine er at du har den same intensiteten heile vegen, i motsetning til dei fleste låtar der det er på topp ein avgrensa del av låta. Siter
Christoffer L. Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Liker det meste, men romansk house er sykt digg; Ellers har du jo t-pain sin relativt nye sang; http://www.youtube.com/watch?v=vw9CNfQIyss Trenger ikke jack3d, bcaa, kreatin, nitro fuel når du har musikk (joda, du gjør jo det)... Siter
Oddis Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Perset mange ganger til denne. Sungrazer, StineB, Fjellgeita og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.