Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeffrey Campell får jo føttene til å se ut som klauver :D

Slike du mener?

http://i.ebayimg.com/t/Spike-Studded-Platform-High-Heels-Goth-Steam-Punk-Rock-Shoes-Lace-Up-Ankle-Boots-/00/s/MTAwMFgxMDAw/$T2eC16J,!)sE9swm(yjsBQIS,JC8nw~~60_35.JPG

Skjønner ikke folks motvilje mot sånne. I mine øyne gjør sånne sko et par lekre bein enda lekrere, gitt (selvsagt) at skoa passer til resten av stilen. Det er både estetisk direkte pent å se på, gir god fuzzy følelse i magen på samme måte som et pent smil, vakre øyne eller sprettrumper, og er i tillegg vanvittig sexy på rett kvinne, med rett stil.

drool.gif

Slike du mener?

http://i.ebayimg.com/t/Spike-Studded-Platform-High-Heels-Goth-Steam-Punk-Rock-Shoes-Lace-Up-Ankle-Boots-/00/s/MTAwMFgxMDAw/$T2eC16J,!)sE9swm(yjsBQIS,JC8nw~~60_35.JPG

Skjønner ikke folks motvilje mot sånne. I mine øyne gjør sånne sko et par lekre bein enda lekrere, gitt (selvsagt) at skoa passer til resten av stilen. Det er både estetisk direkte pent å se på, gir god fuzzy følelse i magen på samme måte som et pent smil, vakre øyne eller sprettrumper, og er i tillegg vanvittig sexy på rett kvinne, med rett stil.

drool.gif

....helt til de tar et skritt. Det er ikke pent å se jenter vakle seg fremover på sko de ikke kan gå på.

Annonse

....helt til de tar et skritt. Det er ikke pent å se jenter vakle seg fremover på sko de ikke kan gå på.

Agreed. Damer som ser ut som de både er fulle og har driti i buksa kan droppe høye heler uansett type.

Men de som KAN.. ;)

This! Andre siden av spektret er selvsagt de som kan gå med sånne heler, og GOD ALLMIGHTY... rumpe og lår med litt muskler i og et par sånne pumps, gjerne litt loli/goth-stil med ei sløyfe eller litt sånn pynt på.. *shudders*

Digger creepers, jeg <3

tumblr_lv7tleP2gm1qhggnpo1_500.jpg

Godt at stil er en smakssak og at folk er forskjellige, for det der er noe av det styggeste jeg har sett. Ser ut som et par sånne vadmelstøffler som var så populære for noen år tilbake, med protesesåle for noen med et betydelig kortere bein.

Godt at stil er en smakssak og at folk er forskjellige, for det der er noe av det styggeste jeg har sett. Ser ut som et par sånne vadmelstøffler som var så populære for noen år tilbake, med protesesåle for noen med et betydelig kortere bein.

De ser litt morsomme ut for seg selv, men jeg har sett så mange bruke dem på kule måter, så skal ha meg et par slike når jeg får lønn igjen :) Min stil er mer grunge, altså.

Tror faktisk jeg har til gode å se dette, og jeg har sett mange med slike sko.

Da må jeg nesten skaffe meg noen sånne og motbevise det for deg :p hehe

Annonse

Da må jeg nesten skaffe meg noen sånne og motbevise det for deg :p hehe

Da synes jeg du skal legge ut film på fitnessbloggen i passende antrekk (stay-up strømper og skjørt), så vi kan.. *host* bedømme teknikken. :p

Så mange formeninger dere har om hva dere ikke liker på folk. Syns nesten det er litt trist. Jeg har onepiece (KANON å bruke når man står på ski :D), uggs, joggebukser og alt det som er og om noen mener jeg ikke er FIN i det så bryr det meg ærlig talt midt i ræven og jeg syns det er trist hvis noen bruker energi på å "ikke like" det. Jeg prøvde faktisk å komme på noe å skrive her, men så kom jeg over at jeg har faktisk andre ting å tenke på. :D

Blås nå i hva som er in ;) Bruk det du syns er fint uansett om det er på moten eller ikke, det gjør jeg :) Da får jeg heller se teit ut ass :p

jo men jeg har jo ikke knappebukse....(men jeg har muskeltights) :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...