Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Jajaja, bare én ting først ...

Nææ, KULT :D Til mitt forsvar var det bare dansing på benken ;) Og tar godt vare på RF, så ingen grunn til bekymring! Er du innom innimellom, eller? :D

Lover å ikke trekke det videre! ;)

Studerte marin biologi og var aktiv i RF, i både kjellerstyret, blæst og vaktgruppa. Lenge siden sist jeg var i kjelleren, men skal på julebord med gamle ørner fra RF-tiden i neste uke. Skal ikke låte altfor hellig, som alle gamle ørner har jeg mine omganger med ustyrtelig promille og dansing på bordene med lampeskjerm på hodet!

Godt å høre at det fremdeles er godstemning i kjelleren! :)

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

• KiVi

982

Lover å ikke trekke det videre! ;)

Studerte marin biologi og var aktiv i RF, i både kjellerstyret, blæst og vaktgruppa. Lenge siden sist jeg var i kjelleren, men skal på julebord med gamle ørner fra RF-tiden i neste uke. Skal ikke låte altfor hellig, som alle gamle ørner har jeg mine omganger med ustyrtelig promille og dansing på bordene med lampeskjerm på hodet!

Godt å høre at det fremdeles er godstemning i kjelleren! :)

Haha, hadde aldri trodd jeg kom til å støte på en RF-er her :D Blei med i vaktgruppa i september og stortrives! Har flytta inn i kjelleren, er der mer enn jeg er hjemme :p

Dansing med lampeskjerm på hodet ... skulle jeg likt å ha sett! (y)

Annonse

Doge <3

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg finner Doge hysterisk morsom.

Tror nok jeg har blitt alt for gammel, pedantisk og/eller drittlei av den nye generasjonens skriveferdigheter, men personlig er det eneste jeg finner morsomt med den meme'n det faktisk bildet av hunden.. Ser jo ut som ei pølse! :oops:

k9G3QO0.jpg

1012786_1773524876036089_581299605_n.jpg

_Nina_

Ingen anelse, tror ikke jeg har sett han før. Jeg leser teksten med dialekten til en japaner som prøver seg på engelsk, og da blir det hysterisk morsomt."So amaze. Wow." Hahaha. :p

Annonse

Tror nok jeg har blitt alt for gammel, pedantisk og/eller drittlei av den nye generasjonens skriveferdigheter, men personlig er det eneste jeg finner morsomt med den meme'n det faktisk bildet av hunden.. Ser jo ut som ei pølse! :oops:

Det er ment å være hundens indre dialog. Hunder er som kjent ikke spesielt gode i engelsk eller grammatikk. Hysterisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...