Afterall Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Danisan, Ole Andreas, Tronaldo og 3 andre 6 Siter
XtrM Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Beer with frozen foam FitFish, zeta415 og Stine smurfine 3 Siter
KiVi Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 zanziro, Lagertha, FatFighter Malm og 13 andre 16 Siter
ErikMM Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Fra CrossFit Games 2014. "She got that lift!" Håvard Vika, Ole Andreas, HenrikWL og 8 andre 11 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 vitsen fra russekortet mitt <33 Siter
Afterall Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Tuba, Aurelius, Ole Andreas og 4 andre 7 Siter
Afterall Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 FitFish, ubertass, Lagertha og 4 andre 7 Siter
Ojive Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Må være hat når det skjer: Afterall, malenesofie, Keegil og 11 andre 14 Siter
Afterall Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Må være hat når det skjer: Shit, måtte teste ut Google: Og de andre resultatene var ikke akkurat så mye bedre. Aurelius, Tiwas, Ojive og 9 andre 12 Siter
Tiwas Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Shit, måtte teste ut Google: [ATTACH=full]148507[/ATTACH] Og de andre resultatene var ikke akkurat så mye bedre. Jeg *HATER* det når man sitter der og aner fred og ingen fare. Plutselig sitter man der med en kabel på magen, bikkja brenner og samboeren er død. Og så er det bare tirsdag, liksom. Laaang uke. EDIT: Det er kanskje da man blir sent til et sted der man "accidentally" må bygge hyller? Interbellum, KiVi, okveine og 8 andre 11 Siter
ErikMM Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 'Nordmenn' i X-Files. Norskferdighetene kommer og går... Minner meg litt om denne. ubertass, hablahablahabla, Aurelius og 2 andre 5 Siter
Tronaldo Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Stephanie F, zeta415, Afterall og 9 andre 12 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.