Goldie Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Nei, men jeg tipper at man kanskje kan finne ett par stykker her inne på dette forumet:) Sant... Anyone? Siter
FunksTiGi Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Sant... Anyone? Om noen kilo muskelvekst, og etter litt deffing så satser jeg på å være der Goldie 1 Siter
Megan Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Former, men FIT. Ja takk: Mattaa og Aulin 2 Siter
Goldie Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Om noen kilo muskelvekst, og etter litt deffing så satser jeg på å være der Skal vi gjøre en avtale om at du kontakter meg da? Siter
Mattaa Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Fit med former, ja takk!! StorRe, T-bone_84 og Megan 3 Siter
ooo Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Nicole wilkins lee har utvilsomt den ideelle fysikken, om noen skulle være i tvil! Pinky!, Eilin, GrommiZ og 9 andre 12 Siter
Mattaa Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 ^Litt morsomt å se Carrie i kongen av queens. hun VAR rå flott! men hun har forandra seg en god del kroppsmessig nå da i nyere epsioder. Vet!! Det går begge veier.. desverre Siter
Velvet Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 ^Litt morsomt å se Carrie i kongen av queens. hun VAR rå flott! men hun har forandra seg en god del kroppsmessig nå da i nyere epsioder. Det kalles graviditet. IdaL007 1 Siter
Pinky! Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Har postet Sarah Allen tidligere, men Kim Dolan Leto er også en av de flotteste damene mener nå jeg! Goldie 1 Siter
Marie Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Det kalles graviditet.Graviditet er ingen grunn til å la kroppen forfalle. Det er altfor mange som bruker den unnskyldningen. Jeg har født to barn, og kroppen min ser veldig mye bedre ut i dag enn det den gjorde da jeg ble gravid første gangen for 4 år siden. Kroppsammensetning avgjøres like fullt av kosthold og trening selvom det har bodd barn i livmoren vår. LeanMachine, Bjørken, Lima82 og 9 andre 12 Siter
Velvet Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Graviditet er ingen grunn til å la kroppen forfalle. Det er altfor mange som bruker den unnskyldningen. Jeg har født to barn, og kroppen min ser veldig mye bedre ut i dag enn det den gjorde da jeg ble gravid første gangen for 4 år siden. Kroppsammensetning avgjøres like fullt av kosthold og trening selvom det har bodd barn i livmoren vår. "Carrie" la seg ut de månedene hun gikk gravid og de filmet serien. Kroppen hennes var tilbake til flott etterpå i senere episoder. Det mente jeg. Marie 1 Siter
MarenH Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 [ATTACH=full]8698[/ATTACH]Nicole wilkins lee har utvilsomt den ideelle fysikken, om noen skulle være i tvil! W-O-W! Siter
Renatii Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Siw-Lisbeth Grov er mitt forbilde Jacqueline og ThereseHag 2 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Det Greg Plitt ikke har gjort, er ikke verdt å gjøre. Rubenevo, Fjeldmann, Lloyd og 1 annen 4 Siter
Jacqueline Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Siw-Lisbeth Grov er mitt forbilde Da går jeg ut i fra at du følger ho på face også..? Ei rå dame med helt ville bein sier jeg bare;) Siter
Renatii Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Da går jeg ut i fra at du følger ho på face også..? Ei rå dame med helt ville bein sier jeg bare;) Det gjer eg that Woman got legs, og ein råå mage :thumbsup: E morro at ho kjem frå samme plassen som meg ^^ Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Det Greg Plitt ikke har gjort, er ikke verdt å gjøre. Det har han nok, og jeg er ikke særlig fan av den crazy spacet måten han er i de nyeste treningsfilmene. Men når jeg så den filmen der så kan jeg ikke gjøre annet en å ha respekt for alt han har oppnådd i livet. Veldig imponerende. Siter
Jacqueline Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Det gjer eg that Woman got legs, og ein råå mage :thumbsup: E morro at ho kjem frå samme plassen som meg ^^ Helt rått hvordan noen folk får det til, motivasjon til de grader i hvert fall! :thumbsup: Siter
Renatii Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Helt rått hvordan noen folk får det til, motivasjon til de grader i hvert fall! :thumbsup: Heilt sant, hjelper vertfall på min motivasjon Jacqueline 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.