Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha! Skyld på philips! Jeg tar ryggen, skuldre og overarmer med voks (vurderer laser), mage og bryst trimmer jeg. Resten er skog :p

Brasiliansk? Ikke pokker...*ler*

Brasiliansk er ikke så ondt da! kun første gang så blir det mindre og mindre vondt pga hårene blir mindre motstandsdyktig,og de slipper lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsmålet mitt det der hehe, blir spennende og se om eg klarer det men. Trur jeg har nok masse, men spørs om jeg klarer å få fett prosenten lav nok :)

Det gjør du nok! Ønsker deg masse lykke til hvertfall ;)

Personlig syns jeg det er fint at fettprosenten ikke er for lav også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så "lavt" (vekt) som dette:

07.jpg

Synes han hadde best fysikk, er det amerikansk fotbalspiller?

Synes forøvrig også (uten å komme i noe diskusjon om hans personlighet) at Josh Koscheck også har ganske bra fysikk/symmetri:

josh-koscheck.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva med disse? mr olympia bikini :)

Ballongpupp-fest!

Ikke damer som imponerer meg hvertfall :) Silkon må for all del være greit det, men herregud. Når det ser ut som om du har dratt avgårde med kompressor og to ballonger fra nille så ser det bare teit ut synes jeg!

Hun helt til venstre og hun til venstre i midten så dog bra ut :9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballongpupp-fest!

Ikke damer som imponerer meg hvertfall :) Silkon må for all del være greit det, men herregud. Når det ser ut som om du har dratt avgårde med kompressor og to ballonger fra nille så ser det bare teit ut synes jeg!

det er visst de beste bikinikroppene i verden så jg hadde ikke sagt neitakk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...