Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

som jeg "sier" når jeg trener:p

post-4912-14440842367846_thumb.jpeg

gode og ha på seg er de og:) ellers så går det mye i heeelt normale t-skjorter, med ymse reklame.. Favoritten er dog titten tei t-skjorta fra probat.. haha:D også ymse treningsbukser..

http://www.xxl.no/klaer-herre/treningsklaer-herre/trenings-t-skjorter-singlet-herre/dfct-just-do-it-war-machine-treningst-skjorte-herre-1076399

hehe ser mye rart når eg er på trening, noen har ull lue på seg når dem jogger på tredemølla , hehe. Det er en eldre mann som bruker SAMME shorts og t shorte 5 daga i uken lukter noe så sinnsykt ekkelt!. :eek:

shorts og t shorte burde vell holde? :p

Annonse

Utvaska slitt singlett og shorts hvis jeg trener utenfor rushtiden.

Ellers vurdere å starte med denne looken:

http://www.youtube.com/watch?v=4snyAfWW--Y

AWESOME :D tipper du får "litt" oppmerksomhet med den :p hehe xD

Tren med det som egner seg best til trening da. Klær som f.eks gasp singleter, som viser hele kroppen din er nesten som å gå i baris, bare generelt "store" folk som kan gå i noe sånt. Det er bedre å trene i klær som gir effekt ved treningen og beholder varme. F.eks ved å trene bein så er tights glimrende å ha, siden da holder varmen seg i beinene, shorts gir deg lett bevegelighet, men gjør at varmen straks går ut igjen. Å trene overkroppen i singlet. f.eks, skuldre,armer og bryst er bra siden da er du igjen bevegelig med armene. Ellers så har du jo en varm hettegenser som holder varmen under økter. Men beste gear å bruke er i min mening tights, singleter og nike long sleve tight fit gear. gjør susen

Annonse

For å illustrere for dere hvor mye faen jeg gir i hva jeg har på meg så viser jeg dere det jeg hadde på meg på gymmet i dag:

post-258-14440842472209_thumb.jpg

Og det var INGEN som klaget!!!!!!!!!

For å illustrere for dere hvor mye faen jeg gir i hva jeg har på meg så viser jeg dere det jeg hadde på meg på gymmet i dag:

[ATTACH=full]19001[/ATTACH]

Og det var INGEN som klaget!!!!!!!!!

Prøv om igjen med singlet, da blir det klager:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...