Gå til innhold

Kjetils Bøse Burgerlaboratorium™


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemmekontor, lunch - det er tross alt sommer!

Blander litt lekkerhet i karbonadedeigen

post-21365-1444094978272_thumb.jpg

Hiver oppi litt timian ( ekte menn gidder ikke fjerne stilken), og diverse andre krydderier.

post-21365-1444094978334_thumb.jpg

Former

post-21365-14440949784037_thumb.jpg

Er ikke sommer uten bacon!

post-21365-14440949784674_thumb.jpg

Er ikkeno liv uten Ost

post-21365-14440949785283_thumb.jpg

Enjoy!

post-21365-14440949785972_thumb.jpg

Om det ikke blir trøkk på treninga etterpå - så blir jeg deppa! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy satan... denne tråden har nådd et helt nytt nivå med dine bidrag, dagthomas! Det feteste jeg har laget i det siste er liksom det her...

[ATTACH=full]113594[/ATTACH]

Skammer meg. :(

Awww shiiiet! Croissants! Det så jo awesome ut :D De der er jo helt klart innafor. Ble jelly!

Lyst til å prøve donut(etterstekt i panne) som brød også - men halvangst for sukkeret. Ortoreks neste! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hvordan tar du bildene?

Dehydrert og gloheit (som vanlig) ute i sommersola, så er ikke helt på topp..

Stussa bare alt for lenge på det første bildet... hvor jeg tydelig ser to hender.

(hvis svaret er selvutløser og ikke at du styrer kameraet med de nedre regioner, så blir jeg utrolig skuffa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hvordan tar du bildene?

Dehydrert og gloheit (som vanlig) ute i sommersola, så er ikke helt på topp..

Stussa bare alt for lenge på det første bildet... hvor jeg tydelig ser to hender.

(hvis svaret er selvutløser og ikke at du styrer kameraet med de nedre regioner, så blir jeg utrolig skuffa)

Medfører riktighet!

Førstnevnte altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da drister jeg meg til å legge inn noen bilder fra dagens grilling. Langt i fra så "bøst" og storveis som så mye annet her, men godt var det!

Hjemmelagde burgerbrød drysset med flaksalt

post-23783-14440949830211_thumb.jpg

Burgere av karbonadedeig med en eggeplomme, litt potetmel, finhakket hvitløk og nykvernet salt og pepper.

post-23783-1444094983185_thumb.jpg

Grillet på kullgrill med bacon til (og ananas til typen som er glad i det)

Ferdig "dandert". Brød, hjemmelaget tzatziki, salat, rødløk og tomat, burger, bacon og brød. Nam!

post-23783-14440949832671_thumb.jpg

(Og ja, brødene ble "litt" overdimensjonerte, men sånn går det når man undervurderer heveevnen til gjæra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEr var det kommet mye fett:D

anbefaller foresten alle og se bizarre foods america på travel channel, mye snacks. Og mye som ikk er fult så mye snacks kansje:p mene artig læll:)

Artig, indeed :)

Men takler ikke måten han smatter og snakker med mat i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor nakke? Har alltid trodd skulder (bog) eller rumpe var best? Og nummer to, hvor kjøpte du nakken? Dette må jeg prøve! Og hvordan kokte du det? I ovnen ? på hvor mange grader? eller i gryte med lokk?

Gjorde dette tidligere i sommer og jeg brukte også nakke. Søkte rundt på nettet og fant ut at det var det nærmeste man kom "Boston butt" i Norge. I tillegg er kjøttet i seg selv ganske billig og bra marmorert. Fikk kjøpt det i ferskvaren på Meny. Kan også trygt anbefale å pensle kjøttet med en røkt whisky. Det satt en helt utrolig god smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvitløksburger!

Ble noen små krabater i dag :)

Kan argumentere med at det er lite mikronæringsstoffer i denne, men har dekt det tidligere på dagen (så er det sagt)

For mye grønt gjør bare burgerene shaky og uhåndterlige.

1 pakke kjøttdeig

1 liten løk

1 hel kinesisk hvitløk

1 egg

Litt potetmel

Bacon, brød, dressing og biiiitelitt salat for det estetiskepost-8749-14440954980565_thumb.jpg

post-8749-14440954983154_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...