Gå til innhold

Hvordan kle en "fitnesskropp"?


KristineH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blitt glad i slike tsjorter

tiger of sweden. nelly.com er gøy!

Unnskyld. Jeg greier ikke å synes at det der er pent, men jeg skjønner jo at dere menn med mye muskler har litt problemer med vanlige t-skjorter. Jeg har bare et problem med å se så mye brystkasse. Forbinder sånne skjorter med playermenn som sleezer rundt på byen og har tre hår på brystkassen. Fordommer fordommer.

Sånn ellers: wow, for en nakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld. Jeg greier ikke å synes at det der er pent, men jeg skjønner jo at dere menn med mye muskler har litt problemer med vanlige t-skjorter. Jeg har bare et problem med å se så mye brystkasse. Forbinder sånne skjorter med playermenn som sleezer rundt på byen og har tre hår på brystkassen. Fordommer fordommer.

Sånn ellers: wow, for en nakke!

hehe du har tydeligvis gått på noen smeller ang playere? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjorde du vel akkurat :p

Haha! Men nei. Jeg sa bare at jeg ikke syntes det var pent. Jeg sa ikke at du var en sleezy player? Eller var det det jeg sa? Det er ikke så lett å henge med så seint på kvelden! Jeg skal lese litt i loggen din og bli overbevist om at du er en kjernekar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Men nei. Jeg sa bare at jeg ikke syntes det var pent. Jeg sa ikke at du var en sleezy player? Eller var det det jeg sa? Det er ikke så lett å henge med så seint på kvelden! Jeg skal lese litt i loggen din og bli overbevist om at du er en kjernekar! :D

hehe! ble du overbevist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

De high waist buksene fra Vero Moda er mine favoritter også, jeg har 5 stk i forskjellige vasker! :love: Jeg har ikke akkurat fitnesskropp da, men med en hofte-liv-differanse på 36 cm så kjenner jeg problemstillingen på kroppen.

[ATTACH=full]52754[/ATTACH]

De sitter litt forskjellig i de forskjellige vaskene, og denne er favoritten fordi den ikke utvider seg i livet (den har litt stretch). (y) Anbefales!! :)

Og når jeg ser disse bildene kan jeg ikke FATTE at gutta mener det ikke gjør ræva justice??? De må få synet sjekka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:)

Det kan være en utfordring. MEN det er en mye kjekkere utfordring enn å prøve å finne klær til en feit kropp...

Foret i alle jakkene mine har revnet, men selv om de strammer litt mer over rygg/skuldre så passer de fortsatt. Har måttet kaste/gi bort en del jeans fra da jeg var tynn og all de fra da jeg var "lubben". Men jeg synes egentlig det er kjempegøy å shoppe til min nye kropp jeg. Er også en X men med former som du sier og er 180cm høy, noe som kan gjøre det litt ekstra vanskelig. Poster noen outfit bilder av og til på bloggen. Kler meg egentlig ikke så veldig annerledes enn det jeg gjorde før, men liker å vise frem litt muskler nå da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eh - jeg er usikker på det med skjorta knyttet i livet altså... er ikke det utrolig harry? Eller er det aldersgrense på det? jeg føler ikke helt at det er noe jeg kan gå utenfor hagen med!

Håper det ikke er noen aldersgrense. Jeg har absolutt tenkt å vise frem magen når det blir sommer her i Australia. Og jeg fyllte akkurat 33... Eller, egentlig bryr jeg meg ikke om sånne aldersgrenser. Jobber du hardt for kroppen så vis den frem hvis du vil det! Og skjorte knyttet i livet done right er ikke harry. Det er sexy! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...