Gå til innhold

Hvordan kle en "fitnesskropp"?


KristineH

Anbefalte innlegg

x2.. men noen av tskjortene fra carlings passer faktisk meg veldig fint.

Hvilke av dem? Jeg satte opp en egen tråd om sånt, og det er jo nesten klin umulig å finne noe som passer :S JBS og Dovre har noen modeller, men de er jo rimelig dyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke av dem? Jeg satte opp en egen tråd om sånt, og det er jo nesten klin umulig å finne noe som passer :S JBS og Dovre har noen modeller, men de er jo rimelig dyre...

De fra carlings er fra valentin :) Har noen andre klær jeg synes har fin passform også, kan prøve å ta noen bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fra carlings er fra valentin :) Har noen andre klær jeg synes har fin passform også, kan prøve å ta noen bilder..

Det går greit - jeg stikker innom Carlings i Drammen i morgen og ser hva de har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Geeeezz.. hva gjør jeg vel ikke for dere på fitnessbloggen? :p Må på forhånd advare mot morgentryne/sveis(har alltid morgensveis uansett tid på døgnet) og ekstremt billige klær..

But here we go! Jeg liker litt baggy klær da, så vetikke om dette hjelper dere noe.. men anyways :p

Bukse fra morris.. aner ikke noe mer enn det, fikk den av tante.. Går litt "rettned", og svinger ikke så mye inn ved leggene, ellers er den grei.

[ATTACH=full]17386[/ATTACH]

Chinos fra carlings.. siden jeg er reke enda digger jeg de.

[ATTACH=full]17387[/ATTACH]

Tskjorte fra carlings.. medium på meg.

[ATTACH=full]17388[/ATTACH]

Langermet fra jack&jones..

[ATTACH=full]17389[/ATTACH]

Langermet fra h&m.

IMG_20120325_164122.jpg

Bukse fra jack&jones som jeg digger! bruker den "hele" tiden..

IMG_20120325_164754.jpg

Chinos (?) ifra h&m

IMG_20120325_164445.jpg

langermet ifra h&m i blått

IMG_20120325_164914.jpg

Hansiiiii !!! DAT ASS :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke carlings....sjeldent de har ei bukse med størrelse over 40 :eek:...dårlige greier.

Da jeg var på mitt tyngste (112-115kg) så syns jeg det var eeekstremt vanskelig å finne klær som passa. ingenting var laga for folk som var litt breiere over ryggen/skuldre og hadde større lår og ræv. Og det værste er at det er MANNGEEE som er MYEEE større, stakkars dem sier jeg bare.

Heldigvis kom jack and jones til utsetning og laga ANTIslimfit bukser ..wohoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker ikke carlings....sjeldent de har ei bukse med størrelse over 40 :eek:...dårlige greier.

Da jeg var på mitt tyngste (112-115kg) så syns jeg det var eeekstremt vanskelig å finne klær som passa. ingenting var laga for folk som var litt breiere over ryggen/skuldre og hadde større lår og ræv. Og det værste er at det er MANNGEEE som er MYEEE større, stakkars dem sier jeg bare.

Heldigvis kom jack and jones til utsetning og laga ANTIslimfit bukser ..wohoo

Ja, det kan jeg godt forstå! "Fordelen" min er at selv om jeg er brei over skuldrene iforhold til midjen, så er jeg fremdeles ganske liten :p Tror det gjør det lettere for meg å finne klær enn for en del andre.. :s

Hansiiiii !!! DAT ASS :whistling:

Hahaha, skylder på pappa tror jeg :huh: Og knebøyen...

:D Lyste opp på nattevakta gitt!! Meget kledelig! :D

:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke fitnesskropp..men naturlig er jeg er rimelig brei over skuldrene. Tidligere har det alltid vært negativt, nå liker jeg det litt :D Mitt problem er at jeg passer f.eks topper i størrelse 38 på alle steder bortsett fra på skuldrene og når jeg skal kjøpe jakker må jeg ofte opp en størrelse for at den skal sitte på skuldrene og dermed blir det jo alt for løst på resten av overkroppen xD

Men ang. bukser: hva med de som selges på vero moda nå? Med glidelås bak? De er dritgod :D Og får digg rompe!

(tips: ta den størrelsen som er slik at du må ha drahjelp første gangen du har den på deg, de blir større..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De buksene nevnt over er forresten høye i livet. Så det kan jo være vanskeligere for noen. Men jeg er breiere over ræva og hoftene enn midjen og de sitter bra på meg. Jeg har jo ikke noe fitnessmage (enda :p) så for meg holder disse buksene ting litt mer på plass enn hoftebukser. Hoftebukser gir meg bare sånn der stygg "soppmage", presser alt ut...må ha 38 i bukser, men da skjer det der med magen -_- HELDIGVIS for bukser med høyere liv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De buksene nevnt over er forresten høye i livet. Så det kan jo være vanskeligere for noen. Men jeg er breiere over ræva og hoftene enn midjen og de sitter bra på meg. Jeg har jo ikke noe fitnessmage (enda :p) så for meg holder disse buksene ting litt mer på plass enn hoftebukser. Hoftebukser gir meg bare sånn der stygg "soppmage", presser alt ut...må ha 38 i bukser, men da skjer det der med magen -_- HELDIGVIS for bukser med høyere liv :D

Jeg hadde en sånn sort med glidelås bak ( highwaist) og den var veldig fin på både foran å bak.

Men nå de siste månedene har rumpa vokst, og endret fasongen så nå ser det bare ikke bra ut:cry: Den blir delt i to og mooooost sammen! Ble fortvila og skulle prøve en str større... Men heeeei duuu... fikk ikke på meg en M :eek: og for meg er det uaktuellt å kjøpe ting i L ( no offence to anyone!!!!):( Så jeg har gitt opp disse modellene, og må heller ty til lave varianter og passe på så ikke" rørleggeren" er synlig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De buksene nevnt over er forresten høye i livet. Så det kan jo være vanskeligere for noen. Men jeg er breiere over ræva og hoftene enn midjen og de sitter bra på meg. Jeg har jo ikke noe fitnessmage (enda :p) så for meg holder disse buksene ting litt mer på plass enn hoftebukser. Hoftebukser gir meg bare sånn der stygg "soppmage", presser alt ut...må ha 38 i bukser, men da skjer det der med magen -_- HELDIGVIS for bukser med høyere liv :D

De buksene er fantastisk!!! Jeg tror jeg har de i alle farger og vasker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...