Gå til innhold

Hvordan kle en "fitnesskropp"?


KristineH

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en sånn sort med glidelås bak ( highwaist) og den var veldig fin på både foran å bak.

Men nå de siste månedene har rumpa vokst, og endret fasongen så nå ser det bare ikke bra ut:cry: Den blir delt i to og mooooost sammen! Ble fortvila og skulle prøve en str større... Men heeeei duuu... fikk ikke på meg en M :eek: og for meg er det uaktuellt å kjøpe ting i L ( no offence to anyone!!!!):( Så jeg har gitt opp disse modellene, og må heller ty til lave varianter og passe på så ikke" rørleggeren" er synlig:p

Haha :p Jeg kjøpte i L/XL første gang jeg kjøpte dem. Har tatt meg tid å forstå at jeg faktisk ikke er den størrelsen lenger.. den sklir av meg for å si det pent :-P Nå har jeg den under, sitter som et skudd. Håper jeg kommer inn i S/M etterhvert ;-) For tviler på at mi rumpe blir så mye større..selv om jeg trener :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at glidelås bak-buksene er bra, har ei i svart selv. Har litt vansker med å finne jeans som passer selv, er 180 høy med litt lårmuskler og ræv ("bivirkning" av volleyball :whistling:) men ganske smal i livet, så høye/normalt skårede jeans pleier å være for vide i livet mens low-cut buksene ikke kommer halvveis over rumpa engang - selv i stående stilling! >.< Men Vero Moda har noen skinny jeans som er halvhøye(litt under navlen på meg) og sitter som støpt over hele linja! Og lengde 34 var faktisk lang nok! :D Må vanligvis finne lengde 36, noe som er tilnærmet umulig. Måtte kjøpe meg to nye par her om dagen fordi jeg hadde brukt den første jeg kjøpte så mye at den en dag revnet et sted bukser absolutt ikke bør revne...:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der var ille....

Jeg tenker det kanskje ser litt mer sånn her ut:

post-2415-14440841822355_thumb.jpg

Gikk kledd sånn i dag. Genseren er egentlig en gigagenser fra ginatricot, av typen som skal være vid rundt skuldrene på en måte gli av den ene skulderen, henge og slenge rundt magen og gå litt nedover rumpa. Bruker vanligvis S/M og denne er XS.

Knyter en knyte i siden. Ikke for stram. Og tar på en måte og stapper knuten under genseren for å skjule den (ikke gjort her).

Genialt for de som sliter med å få gensere over brede skuldre og store biceps! :thumbsup:

post-2415-14440841819869_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kanskje ser litt mer sånn her ut:

[ATTACH]18431[/ATTACH] [ATTACH]18434[/ATTACH]

Gikk kledd sånn i dag. Genseren er egentlig en gigagenser fra ginatricot, av typen som skal være vid rundt skuldrene på en måte gli av den ene skulderen, henge og slenge rundt magen og gå litt nedover rumpa. Bruker vanligvis S/M og denne er XS.

Knyter en knyte i siden. Ikke for stram. Og tar på en måte og stapper knuten under genseren for å skjule den (ikke gjort her).

Genialt for de som sliter med å få gensere over brede skuldre og store biceps! :thumbsup:

Oi, det skal jeg teste ut :) Men frykter at jeg kanskje kan gjøre meg større enn jeg er, på en negativ måte. Jeg har en tendens til å velge topper som er løse på magen, for å skjule..men som regel skal jeg skjule ting som kun eksisterer i hodet mitt:rofl:. Så kjæresten sier at jeg ikke passer slike topper, for det får meg til å virke større. Altså mot sin hensikt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det skal jeg teste ut :) Men frykter at jeg kanskje kan gjøre meg større enn jeg er, på en negativ måte. Jeg har en tendens til å velge topper som er løse på magen, for å skjule..men som regel skal jeg skjule ting som kun eksisterer i hodet mitt:rofl:. Så kjæresten sier at jeg ikke passer slike topper, for det får meg til å virke større. Altså mot sin hensikt:p

Men hvis du knyter den sånn her, fremhever det midjen :-) Pluss at der gir et totalt slankere inntrykk å ha en skinny tights på under..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom vero moda og kjøpte en av disse berømmelige med glidelås bak, og er enige i at de sitter som et SKUDD! Som malt på hele veien :p Så er det bare å venne seg til å gå med skinnyjeans, og overtale seg selv om at man ikke er for feit.. Kan jo ikke være det, når jeg fikk på meg S/M? Blir definitivt å kjøpe en svart og, om jeg kommer over den noe sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var innom vero moda og kjøpte en av disse berømmelige med glidelås bak, og er enige i at de sitter som et SKUDD! Som malt på hele veien :p Så er det bare å venne seg til å gå med skinnyjeans, og overtale seg selv om at man ikke er for feit.. Kan jo ikke være det, når jeg fikk på meg S/M? Blir definitivt å kjøpe en svart og, om jeg kommer over den noe sted..

Jeg vil ha i alle fargene..nesten iallefall. De er så sykt god! Riktignok jævlig ubehagelig i begynnelsen, men altså, de er pene på. Jeg har ALDRI likt bukser som sitter inntil på den måten, har alltid tenkt at jeg er for feit (haha) til det. Men jeg stoler på kjæresten når jeg får beskjed om at de er dritfine på :p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Geeeezz.. hva gjør jeg vel ikke for dere på fitnessbloggen? :p Må på forhånd advare mot morgentryne/sveis(har alltid morgensveis uansett tid på døgnet) og ekstremt billige klær..

But here we go! Jeg liker litt baggy klær da, så vetikke om dette hjelper dere noe.. men anyways :p

Bukse fra morris.. aner ikke noe mer enn det, fikk den av tante.. Går litt "rettned", og svinger ikke så mye inn ved leggene, ellers er den grei.

[ATTACH=full]17386[/ATTACH]

Chinos fra carlings.. siden jeg er reke enda digger jeg de.

[ATTACH=full]17387[/ATTACH]

Tskjorte fra carlings.. medium på meg.

[ATTACH=full]17388[/ATTACH]

Langermet fra jack&jones..

[ATTACH=full]17389[/ATTACH]

Langermet fra h&m.

IMG_20120325_164122.jpg

Bukse fra jack&jones som jeg digger! bruker den "hele" tiden..

IMG_20120325_164754.jpg

Chinos (?) ifra h&m

IMG_20120325_164445.jpg

langermet ifra h&m i blått

IMG_20120325_164914.jpg

Aaah, det er gutten som kan kle seg det! :D

Og.. jeg må si at du har en meget lekker bakende:cool:

Og.. håret ditt er fantastisk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh happy day! Kom tilfeldigvis over ei bukse som så ganske brukbar ut da jeg tok turen innom kjøpesenteret i dag, og fant ut at jeg skulle gi den en sjanse i prøverommet. Det er nesten grunn til å feire; mykt stoff, behagelig å ha på, sitter som et skudd, og best av alt -ingen glipp i ryggen/over rumpa! Og til en meget overkommelig pris på 299,-

post-15-14440847295982_thumb.jpg

Det er nok min første bukse fra Bikbok..

TWENTYFIVE:SEVEN heter den, og jeg måtte ha str.M.

post-15-14440847289802_thumb.jpg

post-15-1444084729324_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset med de buksene der er vel å kjøpe en størrelse som er så trang at du knapt får den på deg, fordi den kommer til å gå ut ;)

En ekspeditør sa at jeg rett og slett skulle deponere på den og gå med den på meg hjemme et kvarters tid, fordi den kom til å vide seg litt ut til å begynne med. Så fikk jeg heller komme tilbake med den hvis den ble for vid:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh happy day! Kom tilfeldigvis over ei bukse som så ganske brukbar ut da jeg tok turen innom kjøpesenteret i dag, og fant ut at jeg skulle gi den en sjanse i prøverommet. Det er nesten grunn til å feire; mykt stoff, behagelig å ha på, sitter som et skudd, og best av alt -ingen glipp i ryggen/over rumpa! Og til en meget overkommelig pris på 299,-

[ATTACH]23017[/ATTACH] [ATTACH]23020[/ATTACH] [ATTACH]23021[/ATTACH]

Det er nok min første bukse fra Bikbok..

TWENTYFIVE:SEVEN heter den, og jeg måtte ha str.M.

Never Denim fra Bik Bok passer også veldig bra! 499,- finnes i mange farger og fasonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...