Gå til innhold

Hvordan kle en "fitnesskropp"?


KristineH

Anbefalte innlegg

BikBok SuperFlex eller hva den nå heter. Holder former og er SUPERstretchy, men ser ut som en vanlig jeans.

Nå er vel SuperFlex skinny jeans eller nærmest skinny jeans, mens jeg er ute etter noe som er litt baggy/løst uten å være haremsbukser. Løsningen blir gjerne at buksa må være lav i livet eller sitte på hoftene rett og ha loose fit. Jeg finner bare ikke buksa. Masse skinny jeans å finne, samt sånne teite gulrot-bukser med hengerumpe og trange legger/ankler. Skal sjekke ut Levis Denim Curve, de var jeg ikke klar over. Hvis ikke det også er skinny da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er vel SuperFlex skinny jeans eller nærmest skinny jeans, mens jeg er ute etter noe som er litt baggy/løst uten å være haremsbukser. Løsningen blir gjerne at buksa må være lav i livet eller sitte på hoftene rett og ha loose fit. Jeg finner bare ikke buksa. Masse skinny jeans å finne, samt sånne teite gulrot-bukser med hengerumpe og trange legger/ankler. Skal sjekke ut Levis Denim Curve, de var jeg ikke klar over. Hvis ikke det også er skinny da.

Kjøpte noen skinnthights fra bikbok. De passer meg ihvertfall og er lave i livet. Jeg har storelår og ikke de største leggene, så bena mine er ganske rare. Men de passer og sitter som støpt og behagelige! Kommer jo nesten ned i spagaten med de! Også koster de jo 99kr! Kjøpte 3-4 av de. Fikk mange rare blikk men samma. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren er her og denne tråden må frem igjen! Har nå vært ute på Bik Bok, Vero Moda og Levi's - det var det jeg orket i dag, og kom tilbake uten buksekjøp - igjen. Jeg trenger en cargoaktig/loose fit jeans eller armybukse e.l. som sitter godt rundt mine 36/38 hofter/midje OG har plass til lårene. De er tross alt ikke abnormt store, men passer det i lårene så er det 10 cm for stort rundt hoftene. KJØPE HVOR?

Alternativet, å skaffe meg tynne bein og stor mage, blir bare ikke aktuelt.

Nå er vel SuperFlex skinny jeans eller nærmest skinny jeans, mens jeg er ute etter noe som er litt baggy/løst uten å være haremsbukser. Løsningen blir gjerne at buksa må være lav i livet eller sitte på hoftene rett og ha loose fit. Jeg finner bare ikke buksa. Masse skinny jeans å finne, samt sånne teite gulrot-bukser med hengerumpe og trange legger/ankler. Skal sjekke ut Levis Denim Curve, de var jeg ikke klar over. Hvis ikke det også er skinny da.

Sorry, jeg svarte bare generelt om bukser til trente kropper som tar plass på en annen måte enn "vanlige" kropper.

Har du prøvd Carhartt-armybuksene? De funker på meg, og så kommer de i forskjellige farger. I Oslo finner du dem muligens på Stress (der jeg har kjøpt mine) og på Grim (før, kanskje ikke nå?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel SuperFlex skinny jeans eller nærmest skinny jeans, mens jeg er ute etter noe som er litt baggy/løst uten å være haremsbukser. Løsningen blir gjerne at buksa må være lav i livet eller sitte på hoftene rett og ha loose fit. Jeg finner bare ikke buksa. Masse skinny jeans å finne, samt sånne teite gulrot-bukser med hengerumpe og trange legger/ankler. Skal sjekke ut Levis Denim Curve, de var jeg ikke klar over. Hvis ikke det også er skinny da.

Provade de levis-jeansen häromdagen, de är en skinnymodell dock, men superfina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg svarte bare generelt om bukser til trente kropper som tar plass på en annen måte enn "vanlige" kropper.

Har du prøvd Carhartt-armybuksene? De funker på meg, og så kommer de i forskjellige farger. I Oslo finner du dem muligens på Stress (der jeg har kjøpt mine) og på Grim (før, kanskje ikke nå?).

Skal sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Nokon som har tips om bukser med ekstra lengde? Bruker 35-36" i innerbeinslengde (ca str 40 i livet). Gjerne bukser i andre matrialer enn dongeri :) Skal oppholde meg eit par dager i oslo, så tips om bukser som befinner seg i sentrum blir godt motatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å se problemet, har aldri hatt så mye gøy i prøverom som etter at fitnesskroppen begynte å ta form!;) forsøk å gå i et prøverom, plukk med deg et pencil skirt, en smal kjole med litt stretch og ta en liten runde i speilet utenfor prøverommet til ære for betjeningen! ;) ellers ikke stress med at alt skal være stramt og tettsittende, velg topper som sitter stramt rundt veltrente overarmer, og la dem være litt ledig rundt midjen, du vil fremdeles se fit ut! videre er det en vinner med smale jeans (nudie er perfekte de er supersmale i leggene også) kombiner med ledig skjorte, det gir en superchic look og de tynne modelljentene kan misunne de veldreide lårene dine og lure på hvor du har kjøpt jeansen og bare du vet at det er ikke jeansene, det er knebøyen! ;)

Nudie jeans er etter min mening de absolutt beste:). De sklir litt ned noen ganger, men sitter som et skudd....Er ellers enig alt annet du skriver også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at min mor er syerske og jeg har "arvet" en overlock maskin. (som syr med 4 tråder og klipper samtidig. ) Så jeg syr inn de plaggene som sitter for løst i midjen ol. samme sømmer som er i treningsbukser feks.

Lettvindt og greit.

Bukser er litt verre. Så jeg foretrekker tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant helt uventet Abbey jeans på Cubus av alle steder, skinny riktignok, men satt veldig bra på smale hofter/midje og større lår. Jeg veier 65 og er 172 høy, str 29 satt som et skudd. Mange fine farger.

Tror det er den jeg har noen av. Skal hamstre inn neste gang jeg er i norge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ser Dr. Denim buksene fra Carlings allerede er nevnt, men jeg må også snakke varmt om de buksene altså. Har hørt mye bra om dem, men har aldri hatt selv, før nå. Kjøpte min for rundt en måned siden, og har seriøst nesten ikke gått i andre bukser siden den gang. Buksene kommer i forskjellige typer, og den typen jeg har heter "plenty", superstretch og litt høyere livet. Den strekker og former seg liksom helt etter kroppen, så man må virkelig være uheldig om den ikke passer. Best av alt er at den er kjempebehagelig å gå med, minner om treningstights faktisk.

 

Svart passer jo i grunnen bra til alt, men kommer nok til å kjøpe andre farger også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...