Jump to content
Golferen

Anbefalingstråd - Tv serier

Recommended Posts

Fortsetter under...

Øh, farvel nyttårsforsetter..

Å bruke mindre tid på TV-titting?

Det er fremdeles mulig; du må bare se ALT nå med en gang. Resten av dagen og i hele morgen. Go for it(y)

Må nok skuffe deg litt, sesong 1-2 var helt fantastisk, og det roet seg litt, men det er jo fremdeles spennende og bra, men når ikke helt opp til sesong 1 og 2 :)

Homeland leverer på et meget høyt nivå igjennom alle fire sesongene som har kommet. Mulig sesong tre kanskje er et marginalt hakk dårligere enn sesong èn, to og fire. Men sesong tre av homeland er fortsatt bedre enn nesten alle serietipsene hittil i denne tråden.

Ferdig med Game of Thrones og Vikings. Hva er brukelig å se etter dette? Gjerne innenfor samme sjanger? Eller er det lurt å velge komedie for å ikke bli skuffet?

Ferdig med Game of Thrones og Vikings. Hva er brukelig å se etter dette? Gjerne innenfor samme sjanger? Eller er det lurt å velge komedie for å ikke bli skuffet?

Hva med Marco Polo?

Annonse

Den skal jeg sjekke :) Takk!

sigjerne fra hva du syntes, da. Har hørt mye variabelt, nemlig. Virker som om folk enter hater eller elsker det. Har lyst til å se den selv. Etter homeland (som jeg enda er begeistret for!)

sigjerne fra hva du syntes, da. Har hørt mye variabelt, nemlig. Virker som om folk enter hater eller elsker det. Har lyst til å se den selv. Etter homeland (som jeg enda er begeistret for!)

Det skal jeg gjøre, blir nødt til å se hva det er for noe nå :)

Annonse

Brukt hele jula på å se det som har kommet av Falling Skies, anbefales :)

Var litt skeptisk til at det skulle trekke ut å bli litt som walking dead og lost, men har holdt seg bra gjennom alle sesongene som har kommet, syntes jeg (y)

Dette er strengt tatt ingen vanlig TV-serie, mer som en dokumentarserie. Cosmos: A Spacetime Odyssey er den beste dokumentarserien jeg noensinne har sett. Neil DeGrasse Tyson tar deg i løpet av 13 episoder med på en ferd ut i kosmos og helt ned på elektronnivå i en eneste lang nerdgasm :woot: Utrolig bra animert, mindboggling informasjon i hver episode. 100/100.

cosmos_a_spacetime_odyssey-t2.jpg

Guest Jester

Sier meg enig med Tronaldo at Cosmos er et must!

Forøverig har jeg storkost meg med "The Killing" i jula, ligger på Netflix

Girls! Ufyselig gjeng med jenter, men fy fader så underholdende. Har klart å få min bedre halvdel hektet på det også, så det er absolutt sebart for det morsatte kjønn også. Første episode av sesong 4 ble nylig lagt ut på nett!