Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tilbaketrekker anbefalingen av Dark Matter. :p Sluttet å se etter siste episode. Den utviklet seg til å bli mer som en teit komedie, og man blir stadig mer irritert og pinlig berørt av å se på han som er tilnærmet hovedperson (kombinasjon av dårlig skuespiller og dårlig writing).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har begynt på Black Sails.

Akkurat passe til en sløv tv-kveld, uten at man føler man konsumerer direkte søppel. Pluss for nakenhet. Og vold.

Trikset er å senke forventningene til de blir innfridd ;) (Det gjelder for så vidt det meste her i livet. Bortsett fra mat og drikke.)

Jeg ser på Star Trek: The Next Generation (via amerikansk Netflix) for tida. Komisk dårlig SFX og kostymer, men noen episoder er fiffige. Det beste er at det er dama som foreslo serien, og jeg slipper å se på chick flicks (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset er å senke forventningene til de blir innfridd ;) (Det gjelder for så vidt det meste her i livet. Bortsett fra mat og drikke.)

Jeg ser på Star Trek: The Next Generation (via amerikansk Netflix) for tida. Komisk dårlig SFX og kostymer, men noen episoder er fiffige. Det beste er at det er dama som foreslo serien, og jeg slipper å se på chick flicks (y)

next generation er jo artig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt på med Supernatural siden mars. Har kommet på den niende sesongen. Den ellevte begynner i oktober.

Ellers venter jeg på ny sesong av Black Sails, Vikings, Game of Thrones og Downton Abbey.

Tenåringserie jeg ikke klarer å legge fra meg: The 100

The 100 er jo konge! Gleder meg til såååå mange serier selv, Supernatural in my <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...