Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye søppel der ute. Orphan Black var kult, men gikk lei. Hadde glemt at serien eksisterte før noen nevnte den igjen her.

Det absolutt beste etter min mening. Alt har sikkert blitt nevnt før:

The Sopranos

The Wire

Twin Peaks

Dexter

Breaking Bad

House

Lost

Sherlock

Alle disse er fantastiske serier. Dexter fikk dessverre ikke en verdig slutt, men deler av Dexter og veien til slutten er fantastisk. Samme med Lost. Twin Peaks er sykt bra. For en unik stemning.

Ellers har jeg en guilty pleasure som heter White Collar. Forholdsvis crappy egentlig, men lettbeint underholdning. Skulle gjerne hatt en god serie nå. Vurderer å se opp igjen House. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye søppel der ute. Orphan Black var kult, men gikk lei. Hadde glemt at serien eksisterte før noen nevnte den igjen her.

Det absolutt beste etter min mening. Alt har sikkert blitt nevnt før:

The Sopranos

The Wire

Twin Peaks

Dexter

Breaking Bad

House

Lost

Sherlock

Alle disse er fantastiske serier. Dexter fikk dessverre ikke en verdig slutt, men deler av Dexter og veien til slutten er fantastisk. Samme med Lost. Twin Peaks er sykt bra. For en unik stemning.

Ellers har jeg en guilty pleasure som heter White Collar. Forholdsvis crappy egentlig, men lettbeint underholdning. Skulle gjerne hatt en god serie nå. Vurderer å se opp igjen House. :)

Om du liker White Collar som guilty pleasure anbefaler jeg Suits og. Samme type serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du liker White Collar som guilty pleasure anbefaler jeg Suits og. Samme type serie :)

Tror jeg har sett tre sesonger. :)

Synes det er en grei serie. Høyere kvalitet enn White Collar.

MEN, jeg ble litt lei etter tre sesonger. Tenkte faktisk på å begynne på sesong 4 i dag, men er visst ikke på Netflix (som mye annet jeg vil se). :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er det bra?? Har sittet lenge og lurt på om jeg skal starte på det, men har hatt en million andre serier å se på så har utsatt det!

Veldig bra serie, hvis du liker criminal minds og dexter bør dette være i din gate, bare langt drøyere grafisk enn begge to.

Dat Mads Mikkelsen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...