Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Begynt å se Twin Peaks igjen, magisk serie! FBI-agent drar opp i en liten fjellby for å etterforske drap på en ung jente. Men hverken byen eller folka er helt normale her, så det byr på problemer å etterforske drapet. Problemet for FBI blir å finne ut om det er galskap eller overnaturlige hendelser bak ugjerningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Black Books og Green Wing er store favoritter^^

Green Wing er kanskje den beste komiserien som noen gang er laget. Briter kan virkelig det med TV-serier. Anbefaler Episodes på det varmeste, en fin mashup av britisk og amerikansk (med Tamsin Craig og Stephen Mangan fra Green Wing og Matt LeBlanc).

I tillegg vil jeg anbefale Misfits og de første sesongene av den britiske originalen til Skins (ikke komiserie, men har definitivt humorelementer). Førstnevnte er veldig variabel fra episode til episode, men holder jevnt over en brukbar kvalitet selv om den gradvis taper seg underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

Walking dead, bones, pretty little liars, modern family, big bang theory, criminal minds, revenge...

Litt usikker på om jeg vil anbefale Girls også. Deler av serien har jeg lyst å spy eller grine mens andre deler dør jeg nesten av latter. MYE frastøtende sex hvertfall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er denne serien sant: House of Cards TV Show Netflix | House of Cards Online Series Summary

Sherlock er og veldig bra syns jeg, huske ikke om den sto i tråden her. Bare dumt de tar så lang tid på å lage ny sesong...

Riktig! Anbefaler å bare kjøpe abo på netflix. Er kun 80kr i måneden og du støtter serien slik at det vil bli laget flere sesonger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...