Gå til innhold

Hva syns jenter her om mannfolk som løper i tights?


Marius Martinsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg trener i det jeg føler for, og hvis det ikke passer deg kan du fokusere det mugne kjerringtrynet ditt på vektene du skal løfte isteden. Enkelt og greit er det ikke? Jeg er ikke på gymmen for å gi estetiske bidrag, sorry :-)

(for ordens skyld, kjerringer finnes hos begge kjønn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg syntes det var litt snodig da jeg skottet at to av guttaboys gikk i tights i styrkesalen, men jeg hadde ikke så mye tid (eller behov) for å reflektere over dette. Så lenge folk kan sørge for å ikke røyklegge hele styrkerommet med sur, gammel svettelukt, og så lenge de tørker opp benkene etter seg, så er jeg mer enn fornøyd! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hvorfor gutta vil trene i tighst, av samme grunn som oss jentene. Men om jeg har tid til overs i pausene mine er det ikke de gutta jeg velger å se på da. Det er ikke direkte eyecandy i mine øyne, men det er helt opp til dem hva de velger å trene i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot er det jo ikke, men helt greit at folk trener i tights. Til og med skinnmagre og feite folk må gjerne trene i tights for min del. Har skjønt at en del mener nettopp det skulle vært forbudt. Could'nt care less.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...