Gå til innhold

Tabber på treningsstudio.


DukeNukem

Anbefalte innlegg

Du har min medfølelse.... VET at det gjør vondt....

Takker! Heldigvis er denne jenta flink og drikker melka si, så ingen knekkte bein:P

Har du lært nå da? ;):p

Er utrolig vondt det der. Jeg fikk en 20kg på hånden en gang, og en 10kg på foten for et par uker siden...au :p

Må jo prøve, men kjenner jeg meg selv rett, så skjer det igjen..:rolleyes::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Må jo prøve, men kjenner jeg meg selv rett, så skjer det igjen..:rolleyes::p

Hehehe :p Får håpe den neste vekten ikke er tyngre enn 22kg hvertfall ;) Vet om en her i byen som brakk en tå fordi han misten et vekt på den :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :p Får håpe den neste vekten ikke er tyngre enn 22kg hvertfall ;) Vet om en her i byen som brakk en tå fordi han misten et vekt på den :p

Vel, altså, den bør jo være tyngre, på en måte liksom, om du skjønner..:rolleyes: Men jeg må nok prøve å lære heller..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Vel, altså, den bør jo være tyngre, på en måte liksom, om du skjønner..:rolleyes: Men jeg må nok prøve å lære heller..hehe

Jaja, ser den liksom :p Men vet ikke hvor kult det er å miste en 30kg manual på foten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyner med følgende tåhistorie fra en høstdag i 2009:

[ATTACH]35665[/ATTACH]

"Jøss, hvem har satt de to pinglete 10-kiloskivene foran 20-erne i stativet? Take action og fjern begge to i en fei, Gymmitarzan!" Godt tenkt, men øye-hånd-koordinasjonen svikta dramatisk i noen sekunder, og det faste grepet jeg trodde jeg hadde var plutselig ikke så fast likevel. Bam! Jeg trakk til meg foten, men det var akkurat for seint.

Nabobenkeren sendte en bekymra kommentar, men jeg smilte tilbake: "Rakk akkurat å komme meg unna før det gikk galt. Puh!" Først da kom smerten.

En kjapp tur innom garderoben stadfesta at tuppen - inkludert hele neglen - av den midterste tåa på venstrefoten hang og dingla løst og fint inne i sokken. Jeg skylder å nevne at jeg alltid trener styrke i sokkelesten. En nær-besvimelse-opplevelse senere tok jeg den åpenbare avgjørelsen: "Jeg må selvsagt fullføre økta!" Så jeg vassa tilbake inn i styrkesalen uten å registrere den jevne stripa med blod jeg etterlot på gulvet bak meg. Gjorde unna tre kjappe sett i benken, men skjønte etter hvert at det ikke var på grunn av strøken benkpressteknikk folk stirra i min retning. Om ikke blodsporet mellom garderoben og benken var avslørende nok, levna en helt rød (tidligere grå) halvdel av sokken min liten tvil om hva som hadde skjedd.

Jeg innså at dette ikke kunne fortsette. Så ... jeg tok på meg skoene før jeg gjøv løs på resten økta. Den husker jeg ikke så mye av, men følelsen av pulserende tå som dunker mot skotupp trenger seg fram i minnet.

Turen til legevakta utpå kvelden var uunngåelig. Jeg kunne imidlertid muligens ha valgt et annet transportmiddel enn sykkel... En knapp time seinere satt jeg i sofaen med beinet høyt og tåtuppen sydd fast, godt omslutta av en tjukk bandasje.

End of story: Noen uker etterpå hadde tuppen blitt svart som kull, jeg var ca. langt unna å måtte amputere halve tåa, og til dags dato vokser tåneglen rett oppover og sprenger seg rett ut gjennom sokken med jevne mellomrom.

post-461-14440861944747_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg høyner dere alle, med glipp av grep under markløft!

Hadde trent sumomark en stund, uten remer.

En dag skulle jeg teste max.

Varmet fint opp til 100kg, tok på belte og fortsatte.

150 og 160 gikk fint.

170. Får stangen helt opp og låser ut knærne. Glipper stangen med venstre hånd. Så med høyre.

Dunk! 170kg rett på lilletåa! Det ble mye blod for å si det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANTASTISK TRÅD! Ler så eg griner!

Dette var faktisk mens eg var på jobb som PT.

Skulle henge opp TRX i smithmaskinen og skulle bare kaste kroken rundt stangen som da var litt høyere enn meg selv. Tok litt vel godt i og KADONK! fikk kroken rett på nesen! :thumbsdown:

Bombesikker på at kunden min så det.. men tøff som eg var skulle eg ikke vise hvor vondt det gjorde.. :huh: men en stor kul som stadig blei større + kutt på nesen var ikke så lett å skjule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]35616[/ATTACH]

Jauda...

Jeg har en stygg tendens til å legge manualene på benken når jeg tar pauser, og de har selvsagt trilla av før, men i dag landa 22kg på foten.. Visste ikke helt om jeg skulle le eller grine:rolleyes: :p

I dag var det ikke et spørsmål om å le eller grine, tårene trilla bak den lille kluten min..

Jeg klarte å sparke til håndtaket(?) på sikkerhetssperra på beinpressa, midt i blåmerket...
:cry:

Må ha sett helt idiotisk ut at jeg ynka meg meg for så lite, dunka borti tingesten liksom...
:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Failet på benken uten å ha noe sted å legge fra meg stangen. Visste ikke om jeg skulle skrike "HJELP HJELP FOR HELVETE" eller late som ingenting og be beskjedent om hjelp. Presset frem et "unnskyld meg, men jeg tror jeg trenger en hjelpende hånd" til en på andre siden av rommet mens jeg på død og liv fokuserte på å holde stanga over meg.

Nå i ettertid er jeg ikke sikker på om dette var det flaueste, eller det faktum at jeg ikke tenkte på at jeg bare kunne ha trillet stangen nedover magen. Hadde tross alt 40kg på - ikke 120. Rart hvor dum man blir når man tror man skal dø. Facepalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Høyner med følgende tåhistorie fra en høstdag i 2009:

[ATTACH]35665[/ATTACH]

"Jøss, hvem har satt de to pinglete 10-kiloskivene foran 20-erne i stativet? Take action og fjern begge to i en fei, Gymmitarzan!" Godt tenkt, men øye-hånd-koordinasjonen svikta dramatisk i noen sekunder, og det faste grepet jeg trodde jeg hadde var plutselig ikke så fast likevel. Bam! Jeg trakk til meg foten, men det var akkurat for seint.

Nabobenkeren sendte en bekymra kommentar, men jeg smilte tilbake: "Rakk akkurat å komme meg unna før det gikk galt. Puh!" Først da kom smerten.

En kjapp tur innom garderoben stadfesta at tuppen - inkludert hele neglen - av den midterste tåa på venstrefoten hang og dingla løst og fint inne i sokken. Jeg skylder å nevne at jeg alltid trener styrke i sokkelesten. En nær-besvimelse-opplevelse senere tok jeg den åpenbare avgjørelsen: "Jeg må selvsagt fullføre økta!" Så jeg vassa tilbake inn i styrkesalen uten å registrere den jevne stripa med blod jeg etterlot på gulvet bak meg. Gjorde unna tre kjappe sett i benken, men skjønte etter hvert at det ikke var på grunn av strøken benkpressteknikk folk stirra i min retning. Om ikke blodsporet mellom garderoben og benken var avslørende nok, levna en helt rød (tidligere grå) halvdel av sokken min liten tvil om hva som hadde skjedd.

Jeg innså at dette ikke kunne fortsette. Så ... jeg tok på meg skoene før jeg gjøv løs på resten økta. Den husker jeg ikke så mye av, men følelsen av pulserende tå som dunker mot skotupp trenger seg fram i minnet.

Turen til legevakta utpå kvelden var uunngåelig. Jeg kunne imidlertid muligens ha valgt et annet transportmiddel enn sykkel... En knapp time seinere satt jeg i sofaen med beinet høyt og tåtuppen sydd fast, godt omslutta av en tjukk bandasje.

End of story: Noen uker etterpå hadde tuppen blitt svart som kull, jeg var ca. langt unna å måtte amputere halve tåa, og til dags dato vokser tåneglen rett oppover og sprenger seg rett ut gjennom sokken med jevne mellomrom.

Fantastisk, neste like klønete som meg, bortsett fra at jeg skulle holde en 60-70 kgs jernplate på hyttetur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skulle kjøre nedtrekk med heftig bred stang, nytt treningssenter for sommeren. Veel, de kunne ha skrevet en advarsel om at man må holde på vektene mens man skal skifte antall kg.

Dette gjorde da ikke jeg, hvilket førte til at stangen falt ned med en umenneskelig kraft og traff meg midt i planeten. Jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller grine, men det førte ihvertfall til en heftig nedtrekksøkt der jeg ikke så annet enn stjerne og planeter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyner med følgende tåhistorie fra en høstdag i 2009:

[ATTACH]35665[/ATTACH]

"Jøss, hvem har satt de to pinglete 10-kiloskivene foran 20-erne i stativet? Take action og fjern begge to i en fei, Gymmitarzan!" Godt tenkt, men øye-hånd-koordinasjonen svikta dramatisk i noen sekunder, og det faste grepet jeg trodde jeg hadde var plutselig ikke så fast likevel. Bam! Jeg trakk til meg foten, men det var akkurat for seint.

Nabobenkeren sendte en bekymra kommentar, men jeg smilte tilbake: "Rakk akkurat å komme meg unna før det gikk galt. Puh!" Først da kom smerten.

En kjapp tur innom garderoben stadfesta at tuppen - inkludert hele neglen - av den midterste tåa på venstrefoten hang og dingla løst og fint inne i sokken. Jeg skylder å nevne at jeg alltid trener styrke i sokkelesten. En nær-besvimelse-opplevelse senere tok jeg den åpenbare avgjørelsen: "Jeg må selvsagt fullføre økta!" Så jeg vassa tilbake inn i styrkesalen uten å registrere den jevne stripa med blod jeg etterlot på gulvet bak meg. Gjorde unna tre kjappe sett i benken, men skjønte etter hvert at det ikke var på grunn av strøken benkpressteknikk folk stirra i min retning. Om ikke blodsporet mellom garderoben og benken var avslørende nok, levna en helt rød (tidligere grå) halvdel av sokken min liten tvil om hva som hadde skjedd.

Jeg innså at dette ikke kunne fortsette. Så ... jeg tok på meg skoene før jeg gjøv løs på resten økta. Den husker jeg ikke så mye av, men følelsen av pulserende tå som dunker mot skotupp trenger seg fram i minnet.

Turen til legevakta utpå kvelden var uunngåelig. Jeg kunne imidlertid muligens ha valgt et annet transportmiddel enn sykkel... En knapp time seinere satt jeg i sofaen med beinet høyt og tåtuppen sydd fast, godt omslutta av en tjukk bandasje.

End of story: Noen uker etterpå hadde tuppen blitt svart som kull, jeg var ca. langt unna å måtte amputere halve tåa, og til dags dato vokser tåneglen rett oppover og sprenger seg rett ut gjennom sokken med jevne mellomrom.

Haha, beste og kanskje staeste jeg har lest på lenge :rofl: Stakkar tåa di !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, epic tråd!

Har tre kleine opplevelser hvor en selvfølgelig inneholder noe med gass, så jeg kan like godt starte med den. Dette var for noen år siden på SATS, hvor jeg hadde hatt veldig god progresjon på beinpress, og økte derfor med noen kg. Kjente mage begynte å rumle litt. Det går bra tenkte jeg, jeg hadde jo bare ett sett igjen. Halvveis ut i settet, i det jeg pressa på, pressa det godt med gassen også. Husker ikke hvor mye jeg hadde på, men jeg kjente det brente godt bak der..... Tror jeg satt og venta i 15 minutter før jeg tørte å gå til garderoben :p

Det andre var når brannalrmen på senteret gikk, selvfølgelig mens jeg var i dusjen.. Kommer en kar inn og sier jeg må ned med en gang, jeg rekker å ta på håndklet rundt jr og boblejakka (var på vinteren) Går ned, og jada! Jeg er den eneste som hadde vært i dusjen tydeligvis.. Ble en del latter, og jeg følte meg ikke så høy i hatten da kan man si :p

Det siste var på en ro-maskin med bredt grep.. Vanglivis har jeg beina godt planta på maskinen, men av en eller annen rar grunn så tok jeg ned beina mens jeg dro stanga til meg. Kjempelurt! Endte med at jeg føy rett inn i maskina. Turte ikke å se rundt meg, men satt og rista på hodet og fikla med vektskivene, i håp om at folk skulle tro det var der det var noe galt.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...