Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?


Pinky!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo slik får du plass til å trene håndledd (første øvelsen):

Vær forsiktig i starten, ellers så har de det med å knekke.

Denne øvelsen har jeg måttet kutte ut grunnet skaffelse av kjærste. Man kan fint legge inn en Advanced frogstand (som vist på minutt 5 i klippet over) isedet for. Fordelen med denne er desuten at den gir lik trenignseffekt på begge underarmer, ikke bare den prefererte.

hahaha, dauer av komentarene på filmen! :p eg syns de høres bedre ut m litt tung vekttrening eg då men :p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

This!

Jeg derimot var ikke en av disse jentene heller, jeg har alltid vært fascinert av ryggen, en definert rygg hvor man kan se musklene arbeide.

Absolutely!! Og om typen i tillegg er litt bredere over skuldrene enn over hoftene, wooot! DA snur jeg meg og snubler! (Og nei, i så henseende spiller ikke vekten eller fettprosenten inn, men mer holdning og at jeg ser det er en sterk rygg og god holdning!)..

Suuuukk.. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...