Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?


Pinky!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nytt treningsprogram basert på denen tråden:

Mandag: Rygg + underarmer

Tirsdag: Rygg + armer generelt

Onsdag: Rygg + underamrer + hender

Torsdag: Få alt til å matche ryggen og armene

Fredag: Armer + rygg

Lørdag: Øyne + smilet + nesa + rygg + underarmer

Søndag: Armer + rygg

Er jeg inne på noe her?

Haha made my day! starter i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rygg er tydeligvis høyt på listen skjønner jeg...

Har seriøst alltid hatt ett inntrykk av at jenter liker en markert kropp, med six pack, og en jævlig bredde over bryst/skuldre. Og selvfølgelig fyldige armer med veins.

Har aldri tenkt over at rygg faktisk skal være så attraktivt. Heller ikke så mye bein.

Og underarmer?! når ble det en big deal?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns en fint sammensatt kropp er det fineste. Om man skal være feit - vær feit overalt og ikke bare på magen. Skal du være "boler" - vær boler over hele kroppen. Skal du være en mellomting - vær mellomting overalt.

Ellers liker jeg jo rygg. Men det funker ikke å ha tidenes sykeste rygg om du har megapondus til og stilkbein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker jentene om fettprosenten? Må det være sixpack-prosent, eller holder det med at det såvidt er synlig? (bare for å komme med eksempel på fettprosent)

For min del har det ikke så mye å si, men om jeg skal være helt ærlig foretrekker jeg vel at den ligger på 25% og nedover.

Hadde nok ikke orket å være så fryktelig mye rundt en fyr som hadde sånn typ 8% og var blodrippet fordi jeg antar at han bruker mer tid på gymmen/mat enn alt annet og er mest interessert i det. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...