Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?


Pinky!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flotte skuldre, og kraftige overarmer som er deilige å ligge i armkroken i, og ikke minst få en skikkelig god bamseklem klem av :D Jeg har vel også alltid vært en sucker for underarmer med blodårer...;) Jeg er heller ikke noe sixpack jente egentlig.. Er jo for all del ikke stygt da, men ikke et "must" for meg i hvert fall :) Viktigste er vel at ting er litt i proposjon. Ikke fint med en svær overkropp og chicken-legs f.eks:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann med bred muskuløs rygg, bra størrelse på biceps, godt utviklet stramt bryst, skikkelig manndige litt store hender, og ikke minst en solid stram mannerumpe og noen muskuløse ben! Og hvis det er antydning til V-en nederst på magen....HALELUJA! Trenger ikke noe sixpack for min del. ELSKER mannekroppen! :D:hungry::love: Ka sku vi gjort uten dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndledd?

Har fulgt Ulrik sitt treningsprogram her, men jeg sliter med å få håndledda til å passe... Hvordan skal håndledd være?

Fjern lymfeknuter i armhulen for seriøs bulking, så kan du heller deffe det ned til ønsket størrelse på sikt. Krever dog litt vedlikehold...

ona_0710_lymphedema_art_109956_109959.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håndledd?

Har fulgt Ulrik sitt treningsprogram her, men jeg sliter med å få håndledda til å passe... Hvordan skal håndledd være?

Jo slik får du plass til å trene håndledd (første øvelsen):

Vær forsiktig i starten, ellers så har de det med å knekke.

Ulrik, tydelig at du må oppdatere treningsplanen med en ny øvelse her.. Har funnet ut hva chiksa digger.

Denne øvelsen har jeg måttet kutte ut grunnet skaffelse av kjærste. Man kan fint legge inn en Advanced frogstand (som vist på minutt 5 i klippet over) isedet for. Fordelen med denne er desuten at den gir lik trenignseffekt på begge underarmer, ikke bare den prefererte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...