Gå til innhold

Vis oss din handlepose! [bilder]


Anbefalte innlegg

Det er alltid fint med litt inspirasjon til nye matvarer man skal prøve. Enkelt og greit, ta bilde av matvarene du handler. Og skriv eventuelt litt om hva du bruker alt til :)

Tidligere bilde fra PSMF...

post-1-1444083131644_thumb.jpg

Husk at det er mulig å laste opp bilder direkte fra Tapatalk på iPhone og Android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Føler et upersonlig hat ovenfor alle som kan spise ubegrensede mengder kesam uten å se ut som en hval de fire påfølgende dagene :(

Samme her :p

Ikke bare ser jeg ut som en hval, jeg blir grisedårlig og fungerer faktisk ikke før alt er ute av kroppen igjen:eek:. Hurra for laktosefrie produkter (men hvor er laktosefri kesam??).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens fangst:

[ATTACH]9545[/ATTACH]

1 kg kylling, laks, 500g kongereker, wok grønnsaker, brokkoli, tunfisk, sopp, salat, mandler, fetaost, havregryn, linser, 500g quark, 500g cottage cheese, 500g karbonadedeig, frukt, bønner, egg, pasta, avokoado ++

494 kr :D

494,- bare?? :o Hvor har du vært å handlet? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egg i kjøleskapet og kylling, laks, mørbrad og torsk i frysen, så behøvde bare fylle på litt tilbehør..

post-1253-14440831471472_thumb.jpg

CC og kesam nok for et par dager, grønnsaker, melk, skinke, sitron, jordbær - også sneik det seg med en Nidar favoritter i tillegg fordi jeg hadde så iiiinnmari lyst på Sohosjokkis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den first price kyllingen egentlig? Har litt allergi mot frysedisken.. Men sånn i forhold til vanlig prior filet så er ikke liveche brystet dems noe dyrere

Jeg synes faktisk first price sin kyllingfilet er den beste man får :p Joda, prior er bra, det er ikke det, men skal man handle på budsjett så er fp sin 2 kg-pakke dritbra, ingenting å si på smaken heller! Jeg har opplevd billigkylling som smaker ingenting..men ikke fp sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lettere frustrert over at alle sporer av og viser matvarer i stedet for den faktiske handleposen slik tittelen på denne tråden TYDELIG ber om!!

Jeg er den heldige eier av flere handleposer. Her er et lite utvalg:

U-LlSXI1u3DTD0dOFhJ5iwZZmddmqnf_c_C_9Z5RIlFg.jpg

Håper resten av innleggene er litt mer seriøse... jeg hater når tråder sporer av fra tittelen! :mad:

OMG:eek: Jeg har jo et skikkelig heftig utvalg under vasken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egg i kjøleskapet og kylling, laks, mørbrad og torsk i frysen, så behøvde bare fylle på litt tilbehør..

[ATTACH=full]9561[/ATTACH]

CC og kesam nok for et par dager, grønnsaker, melk, skinke, sitron, jordbær - også sneik det seg med en Nidar favoritter i tillegg fordi jeg hadde så iiiinnmari lyst på Sohosjokkis..

Soho<3<3<3<3:cry: må ikke nevne den med mitt nærver. Barndomssjokoladen for the way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den first price kyllingen egentlig? Har litt allergi mot frysedisken.. Men sånn i forhold til vanlig prior filet så er ikke liveche brystet dems noe dyrere

Salte og vanskelige å steke tørre. Ikke så rart siden det er 15-20% vann i de, men helt ok om man er blakk og steker de ekstra lenge i stekeovn. Eller er glad i "saftig" og salt kylling kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...