Gå til innhold

Vis oss din handlepose! [bilder]


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

STUDIELÅNSHANDLING!! :D

De som jobbet på Rema lurte på om jeg drev storhusholdning og hvordan jeg skulle komme meg hjem uten bil ^^ Men det skal sies at jeg hadde storsekken med god plass til mange bøker, treningstøy og matpakker også, det hjalp vel litt på pakkesel-inntrykket. Uansett, jeg skal jo ikke nødvendigvis spise alt sammen på en gang, og dessuten trenger man mat for å bli sterk! Og unnskyld meg, men handleposene mine kan jeg bære selv! ;)

Håper jeg rekker innom Meny i kveld, ellers får det bli i morgen, jeg må jo ha fiskekaker, speltlomper, fullkornspitabrød, søtpotet, skyr naturell og skyr appelsin/mango (veldig mange, den er så god!) også! Og ketchup, appelsiner og hermetiske tomater, det glemte jeg visst helt!

post-5540-14440837883747_thumb.jpg

post-5540-1444083784955_thumb.jpg

post-5540-14440837856506_thumb.jpg

post-5540-14440837864141_thumb.jpg

post-5540-14440837870713_thumb.jpg

post-5540-14440837877185_thumb.jpg

post-5540-14440837890543_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STUDIELÅNSHANDLING!! :D

De som jobbet på Rema lurte på om jeg drev storhusholdning og hvordan jeg skulle komme meg hjem uten bil ^^ Men det skal sies at jeg hadde storsekken med god plass til mange bøker, treningstøy og matpakker også, det hjalp vel litt på pakkesel-inntrykket. Uansett, jeg skal jo ikke nødvendigvis spise alt sammen på en gang, og dessuten trenger man mat for å bli sterk! Og unnskyld meg, men handleposene mine kan jeg bære selv! ;)

Håper jeg rekker innom Meny i kveld, ellers får det bli i morgen, jeg må jo ha fiskekaker, speltlomper, fullkornspitabrød, søtpotet, skyr naturell og skyr appelsin/mango (veldig mange, den er så god!) også! Og ketchup, appelsiner og hermetiske tomater, det glemte jeg visst helt!

[ATTACH]15301[/ATTACH][ATTACH]15302[/ATTACH][ATTACH]15303[/ATTACH][ATTACH]15304[/ATTACH][ATTACH]15305[/ATTACH][ATTACH]15306[/ATTACH]

Storhandel, sånn som jeg pleier å gjøre å! Hvor lenge har du denne maten da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storhandel, sånn som jeg pleier å gjøre å! Hvor lenge har du denne maten da? :)

Storhandel er veldig kjekt! :D

Jeg reiser på lang påskeferie neste lørdag, så jeg håper egentlig jeg slipper å handle annet enn frukt, grønnsaker, melk og eventuelt skyr/cc/kesam/youghurt før det, men vi får se ;) Må sikkert fylle på med kalkunpålegg også, ser jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

post-1614-14440839688624_thumb.jpgNEIDA. (JODA!!!)

Bare å lukke øynene å gå sakte og rolig forbi når denne hylla åpenbarer seg i matbutikken...Funker som regel...:p Prøver å handle en gang i uka, bruker ca 500 kr på mat i uka...Og det er bare meg...jaja:wub::meh::cool:

Blir som regel noe slik noe +++ post-1614-1444083969314_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt skyr, mager kesam, epler, havregryn, yoghurt naturell, speltlomper, cottage cheese, kylling/kalkun pålegg, skummet melk, grønnsaker og sukrin :) Namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er på utkikk etter sunt og billig kjøtt, så kan dere gjøre som meg...

Jeg kjøper svinestrimler til bare litt over 20 kr for 500 gr. Personlig syner jeg det er mye fett på de, men jeg bruker bare en (Ren) saks og klipper bort fettet, og da blir det kjempe godt. Svinestrimler er også ofte på tilbud for kun 16 kr pakken.

Jeg bruker også å kjøpe svinekoteletter, skjærer bort bein og fett, og strimler de opp. Sunt og billig!

Svinestrimler bruker jeg å steke sammen med kuttet paprika, løk og krydder, også lager jeg en god salat med rømme og fetaost olje. Det er snadder!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Dagens handel: Det var 17kr for 400gr karbonadedeig på Rema 1000 ved meg i dag *Jippi* Går ut på dato på mandag, men det er jo bare å fryse ned :) Så kjøpte jeg liksågodt 6 pakker, kanskje jeg må gå å kjøpe mere!! ;P Ellers så er kjøleskapet ganske fult av ferske grønnsaker og frysern er ganske full av kylling og fisk :)

Dette ble 259kr :)

post-6410-14440843575423_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...