Gå til innhold

Vis oss din handlepose! [bilder]


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Handlet mat til helgen for meg og min mor. Ble vist 480 kr! .. men fikk til gjengjeld nesten 1 kg kyllingfilet, 500 g laksefilet, masse grønt og en god del melkeprodukter ;) Ikke noen veldig orginale matkjøp, men det vanlige er ofte godt nok!

post-848-14440834720346_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... De sier chips er så usunt... mens fisk er sunt!

Så jeg fant den gyldne middelvei. Nå kan jeg ete så mye jeg vil! YUMYUM!

Og den kosta bare 15 kroner! =O

(jeg hadde dessverre ikke råd til noe annet. Eller handlepose. Så det får bli med den ene tingen...

Godt det er "the perfect meal"!)

post-2240-14440834756851_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egg i kjøleskapet og kylling, laks, mørbrad og torsk i frysen, så behøvde bare fylle på litt tilbehør..

[ATTACH=full]9561[/ATTACH]

CC og kesam nok for et par dager, grønnsaker, melk, skinke, sitron, jordbær - også sneik det seg med en Nidar favoritter i tillegg fordi jeg hadde så iiiinnmari lyst på Sohosjokkis..

Oi! Det der tror jeg blir helgas godis:) Masse gode minner i den sjokoladeposen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bildeey.jpgk

Gårsdagens innkjøp av mat i Åre + ca 6 kyllingfilet som er i fryseren.

Veldig billig pålegg, og lagt billigere Cottage Cheese enn her til lands, pakkene er også større, 500g.

Hvordan er den cc'en? Sist jeg kjøpte cc i sverige så var den så sykt feit!:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rucmly.jpg

Her er det som var i posene mine i går:) Handlet inn for litt av uka, for har ikke plass til mer i kjøleskapet :eek:

Skummetmelk, diverse Skyr, CC, mager kesam, tunfisk, gressløk-krydder, pulverkaffe, Omo color, agurk, tomat, grønne epler, lime, ris og bakepulver. Også handlet jeg en Extra-kupong også:) Ble vel rundt 360 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den cc'en? Sist jeg kjøpte cc i sverige så var den så sykt feit!:eek:

Da har jeg smakt på begge, og det smaker noe annerledes enn den norske, litt feitere på smak.

Jeg hadde i 1 ts sukrin melin + noen vaniljedråper, så var det faktisk helt greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...