Gå til innhold

Vis oss din handlepose! [bilder]


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

HVOR store kjøleskap har enkelte av dere egentlig :p

Helt vanlig kjøleskap :p

Han jeg bor med spiser bare grandis og pomfri, så er vanligvis mye ledig plass ;)

Men når jeg handler så handler jeg gjerne for en uke da :p også er kjøleskapet vanligvis tomt når jeg går på butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lettere frustrert over at alle sporer av og viser matvarer i stedet for den faktiske handleposen slik tittelen på denne tråden TYDELIG ber om!!

Jeg er den heldige eier av flere handleposer. Her er et lite utvalg:

U-LlSXI1u3DTD0dOFhJ5iwZZmddmqnf_c_C_9Z5RIlFg.jpg

Håper resten av innleggene er litt mer seriøse... jeg hater når tråder sporer av fra tittelen! :mad:

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig kjøleskap :p

Han jeg bor med spiser bare grandis og pomfri, så er vanligvis mye ledig plass ;)

Men når jeg handler så handler jeg gjerne for en uke da :p også er kjøleskapet vanligvis tomt når jeg går på butikken..

aha.. der har du det :p jeg er så ubesluttsom jeg når jeg er på butikken, dårlig med struktur, så jeg ender alltid opp med masse greier jeg egentlig ikke har lyst på :p også er jeg storsett innom butikken hver dag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...