Gå til innhold

Creepy på trening

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal man ta det som creepy eller kompliment når en fyr tilbringer hele timen du bedriver cardio på stepmaskinen ved å sitte bak deg og glo på ræva di?

Jeg har viet ett og annet blikk i ny og ne for å se romper på trening, men å benytte en time er vel å pushe det litt... Lukter kukerundtsyndromet med hard-on...

Der jeg pleide å trene før var det en utrolig merkelig fyr. Begynte med at han strøk meg på beina når jeg skulle ta beinpress, jeg ba han naturligvis om å lå være, på en høflig måte. Greit nok, jeg kommer over det rimelig raskt. Selvfølgelig, når jeg skal ta knebøy, så står han søren meg og spotter meg ved å stå TETT inntil rumpa mi. Følger meg hele veien under øvelsen. Først så jeg stygt på han og håpet på at han skulle flytte seg, men nei, måtte jeg bare sette fra meg stanga. Spurte hva det var han dreiv meg og fortalte han at han forstyrrer treningen min. Han unnskyldte seg, smilte, og gikk.

Senere når jeg gikk på mølla så kommer han ved siden av meg igjen, og begynner da å brette ut hele livshistorien sin, etterfulgt av hvor vakker jeg er, aldri sett noe vakrere blabla, og jeg kunne visst vært en potensiell kone for han. Jeg var fortsatt høflig og fortalte han at jeg ikke er interessert, og at jeg vil fullføre mølle-økta på egenhånd før jeg drar hjem.

Han klarte faktisk å få tak i navnet mitt, og i cirka 6 måneder så fulgte han ofte etter meg hvor enn jeg trente. Jeg pleide å bytte senter litt omkring, og det var jæævlig ekkelt at han ofte spurte ansatte etter meg, og noen ganger satt og venta på meg eller forsøkte å finne ut hvor og når jeg mest sannsynlig trente. For å toppe det hele, han trente også ofte i solbriller.

Du vant!

Folk som grafser og tungekysser på gymet...mye...eldre....kan ikke si mer tilfelle jeg henger ut dem.

Ordentlige grafsetak.

Jeg vet hvem de er. Han går gjerne i sykkelshorts tights ting, og hun i det samme, med en vooolddsom utringning. :D

Fælt!

Annonse

Jo, dråpen var nok når han dukket opp på jobben min. Tok ikke lang tid etter dét at jeg fikk noen kolleger til å skremme han vekk(siden han ikke ville høre på meg..). Fant seinere ut at han hadde fått sansen for venninda mi som også jobba der. :banghead:

Han høres mer psycho ut enn creepy tbh :cautious:

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Når du trener, og mens du tar en liten pause mellom to sett kommer det plutselig bort en mann og spør om hva jeg skal etter på, og om han kan få nummeret mitt.. Det verste er at han er i 30-årene mens jeg er 16.. Om jeg sier at jeg er litt opptatt akkurat nå stalker han meg resten av økten og følger etter meg til trikken og prøver konstant å spørre hva jeg heter, nummeret mitt og om jeg vil finne på noe.. Fant meg nytt gym for å si det enkelt :cautious:

Annonse

Når du trener, og mens du tar en liten pause mellom to sett kommer det plutselig bort en mann og spør om hva jeg skal etter på, og om han kan få nummeret mitt.. Det verste er at han er i 30-årene mens jeg er 16.. Om jeg sier at jeg er litt opptatt akkurat nå stalker han meg resten av økten og følger etter meg til trikken og prøver konstant å spørre hva jeg heter, nummeret mitt og om jeg vil finne på noe.. Fant meg nytt gym for å si det enkelt :cautious:

Godt jeg fant deg her inne.. Skjønte ikke hvorfor du hadde det så travelt med å komme deg på trikken.. Har ikke sett deg siden :( Hvilken gym trener du på nå, og har du planer etter du er ferdig med å lese innlegget mitt eller skal vi finne på noe?

Behøver det at man er 30+ bety at man har dårlig smak også nå..?

Behøver det at man er 30+ bety at man har dårlig smak også nå..?

Nei nei, men enhver mann med litt vett i hue burde forstå at en 30åring ikke er noe int. for en 16åring ... ? o_O Spessielt ikke på en treningssenter ...

Godt jeg fant deg her inne.. Skjønte ikke hvorfor du hadde det så travelt med å komme deg på trikken.. Har ikke sett deg siden :( Hvilken gym trener du på nå, og har du planer etter du er ferdig med å lese innlegget mitt eller skal vi finne på noe?

Mother of god you found me! :wideyed:

lol :p

Nei nei, men enhver mann med litt vett i hue burde forstå at en 30åring ikke er noe int. for en 16åring ... ? o_O Spessielt ikke på en treningssenter ...

Joda, derfor det var en god dose fleip i det jeg skrev. :p Dog med et snev av sannhet.. tror det er lettere å finne ei på 16-21 som er fin å se på enn ei mellom 30-35, heh..

Joda, derfor det var en god dose fleip i det jeg skrev. :p Dog med et snev av sannhet.. tror det er lettere å finne ei på 16-21 som er fin å se på enn ei mellom 30-35, heh..

Åja haha.. :p Tjaa.. Skal ikke uttale meg så veldig mye om hvordan 30-35 åringer ser ut, verken med klær på eller ei :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...