Gå til innhold

Under hvilken øvelse føler du deg mest sexy?


doingading

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke greia med leppa jeg heller! Ser skikkelig skikkelig rart ut! :p:confused: Likte den å synge elvissanger! På gymmet vårt styrer vi musikken selv, så da får jeg slenge på litt elvismusikk og kjøre skulderøvelser! :thumbsup:

Akkurat det syns jeg du skal gjøre! Kjøre på med The King! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt sett føler jeg meg fint lite sexy på treningssenteret. Kan ha noe med at jeg som regel slenger på meg en oversized t-skjorte, håret opp, fester luggen med spenner og blir rød i trynet. Sexy? Jaja, sikkert for de spesielt interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Når jeg kjører bøy med medfølgende war face!

Nei, det blir vel strakmark og enarms roing om noe. Under oppvarmingen med squat-to-stand og tøying av fremside hofte derimot, da ser jeg både fresh og fin ut.

Og når den løse toppen plutselig faller ned i trynet på meg når jeg står på hodet inntil veggen.... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...