Gå til innhold

Hva syns du er det mest sexy med det motsatte kjønn?


WarriorPrincess

Anbefalte innlegg

Ved første øyekast; skuldre, øyne og nese (say what??:eek:). Er litt sær akkurat der :p

Men om personligheten er dritt, blir bare hele gutten utiltrekkende. Til sist er det alltid en god personlighet som teller - utseendet kan man fort gå lei av :)

Hahah, jeg legger også merke til nesa.

Ellers er jeg veldig svak for en solid RYGG og overkropp generelt. Brystmuskler, skuldre og armer.

..men om underkroppen samtidig mangler muskler er det litt kræsj.

Fine øyne er noe av det fineste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser jentene er enda mer kresne enn menn selv, også er det VI som har det dårlige ryktet på oss når det gjelder kresenhet? Fnyser... Liker at jenta kan ta vare på kroppen sin, og den delen jeg merkelig nok synes er sexy er leggene. Har du fine legger og bryr deg om kroppen din så ber jeg ikke om mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jentene er enda mer kresne enn menn selv, også er det VI som har det dårlige ryktet på oss når det gjelder kresenhet? Fnyser... Liker at jenta kan ta vare på kroppen sin, og den delen jeg merkelig nok synes er sexy er leggene. Har du fine legger og bryr deg om kroppen din så ber jeg ikke om mer.

Jeg er egentlig ikke så veldig kresen, jeg er fornøyd bare jeg blir behandla pent og han er høyere enn meg.. Menne det sto hva som er mest sexy.. :p Så da blir det jo drømming da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke så veldig kresen, jeg er fornøyd bare jeg blir behandla pent og han er høyere enn meg.. Menne det sto hva som er mest sexy.. :p Så da blir det jo drømming da :D

Jeg både behandler deg pent og er høyere enn deg. Lager mat gjør jeg og. Drøm i vei, er lov det! Hvordan er leggene dine? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både behandler deg pent og er høyere enn deg. Lager mat gjør jeg og. Drøm i vei, er lov det! Hvordan er leggene dine? ;)

Haha:rofl: Vet ikke riktig hvordan leggene mine er :confused: Glatte å myke i hvertfall.. Men om de er så veldig sexy vet jeg ikke ass :D Det er ikke supermodell-legger i hvertfall :unsure:

Hvordan vet du forresten at du er høyere enn meg? :eek: Menne jeg blir superglad for all mat jeg slipper å lage selv jeg :D:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit og selvironi, humor og holdning :)

Høres nok ut som en klisje, men det er ikke det ytre som er det viktigste spør du meg. Om man går for et pent ytre kan man fort ende opp med en komplett idiot. Og når man endelig innser hvor stor den idioten er, så vil man bare videre til et annet pent ytre.

Ser man forbi det ytre og faller for det man finner der, da har man større sjanse for å ende opp med noe langvarig. Og da vil man fort innse at det ytre din utvalgte har er så mye bedre enn alt annet :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å svare på, tenker kun på kroppen hvis han er veldig godt trent, eller veldig overvektig faktisk. Er de "normale" tenker jeg egentlig ikke så mye på kroppen, men ansiktet. Uansett er det viktigste at han er høyere enn meg! (og snill og alt det der) Selv er jeg 177 cm, så er noen jeg kan utelukke med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvironi er viktig! Folk som ikke har evnen til å le av seg selv gjør meg faktisk trist. Siden jeg er 1.77m og har (innbiller meg at jeg har?) ganske mannlige interesser, eller skal vi bare si at de ikke er søte? De eneste gangene jeg føler meg skikkelig feminin er når jeg skal ut (klær og sminke) eller når jeg baker. Så med andre ord: en høy, barsk kar som får meg til å føle meg litt feminin passer bra.

Kort oppsummert: høyde, muskler, humor eller like dårlig humor som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...