Gå til innhold

Hva syns du er det mest sexy med det motsatte kjønn?


WarriorPrincess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først og fremst så merker jeg fort om det er noe med jenta som person jeg blir tiltrukket av. Måten å snakke på, blikk, smil osv. Det kan være små detaljer jeg liker som jeg biter meg merke i :)

Men jeg har så klart ikke noe i mot en veltrent rumpe og mage også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Taylor Kitsch.. Mest kjent som Tim Riggins i Friday Night Lights... :rofl: En av de beste (nye) skuespillerne jeg har ramla over i det siste :D

:confused: Menne da er du jo kanskje drømmemannen min du da! :D:rofl:

Hehe, kanskje det :D Søkte opp et par andre bilder av han, og vi ligner (dessverre) ikke så mye likevel, men på akkurat det bildet du postet var det som å se seg selv i speilet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noen har nevnt dette enda, men stemme! Jeg elsker en fin stemme, trenger ikke å være "synge" fin, men aaaah. Hadde en lærer på VGS med digg stemme, må nok innrømme at jeg sovnet et par ganger i timene hans, ja. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...

Akkuratt passe høye gutter (mellom 183-188 cm) med brunt hår, brune øyne, tredagersskjegg, bred rygg og bra brystmuskler. Mmmm<3

Men personlighet er vel det jeg faller for, kan synes en megakjekk fyr bli stygg på 3 sekunder så fort han åpner munnen. Kjæresten min synes jeg er rar der, jeg klarer ikke se at folk ser bra ut om jeg synes de er et dårlig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne. Ellers er personlighet veldig viktig.

Under min siste muntlige eksamen, så var jeg så nervøs at jeg var sikker på at jeg kom til å spy, men sensor der var så behagelig,bare hans tilstedeværelse roet meg betraktlig. Og han var ingen kjekkeas, men at han hadde denne effekten på meg fikk meg jo tent på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...