Gå til innhold

Hva syns du er det mest sexy med det motsatte kjønn?


WarriorPrincess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666

Første man sjekker hvis man møter dem: øyne/smil/fjes.. Deretter rumpe og evt pupper.. Ja, full pakke!

Men til syvende og sist: Personligheten, kan ikke være sammen med folk man hater såå...

Men må si: En fast/tight stomp, helt ok pupper, en fantastisk personlighet og en sporty jente(sporty: ikke redd for å ta i, men ikke gutt, glad i sport med andre ord)! Men må innrømme at etterhvert som man selv blir mer interessert i trening, så blir man jo også "gladere" i at andre trener!:) Dvs: kjæresten som trener! Livsstil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Tror ikke noen har nevnt dette enda, men stemme! Jeg elsker en fin stemme, trenger ikke å være "synge" fin, men aaaah. Hadde en lærer på VGS med digg stemme, må nok innrømme at jeg sovnet et par ganger i timene hans, ja. :blush:

Tror ikke dette hadde noe med læreren å gjøre.. Det var VGS og kjedelige fag;) Aight, got it?:):p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlighet: Smart, morsom/sjarmerende, sympatisk, reflektert, selvstendig og trygg på seg selv for å nevne noe. Synes det er synd med jenter som f.eks gjemmer kroppen sin og ikke tør å være stolt av seg selv. Også - usympatiske jenter med hodet opp i skyene som dømmer mennesker rundt seg uten å tenke funker dårlig.

Fysisk: Øyne og smil er veldig viktig, og som regel det jeg ser på først. Helhetlig bra og trent kropp er et stort pluss. Pen rumpe, bein, legger og mage setter jeg høyt. I utgangspunktet skeptisk til silikon, og jeg synes ikke oppblåste pupper hører hjemme på en bra trent kropp. Er man godt trent kan det se veldig bra ut med mindre/normale pupper.

Ruter på magen og muskler synes jeg er veldig pent sålenge det ikke er overdrevet og femininiteten fortsatt er inntakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

En fyr som er litt morsom sjarmerer meg lett. Legg til et par øyne jeg faller for, smilet og en jeg kan diskutere med, så er jeg solgt:) Kroppen.... Den følger bare med.... Er den fit, så er det flaks;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm en ManneMann <3

Han må kunne fikse ting :whistling: hehehe

Han må kunne løfte tyngre enn meg :D

Høyere enn meg ( den er easy siden jeg er 156, og krymper på diett :meh:)

Utstrålig, selvironi, personlighet og selvtillitt.

Det skader ikke med pen kropp altså, må si jeg elsker armer og veltrent rygg men som vi alle vet holder det ikke med en prettyboy hvis personligheten er :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...