Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

hva pleier dere å spise til kvelds generelt? jeg spiser 2 måltider etter middag og det ene er havregrøt og det andre er fruktsalat med vaniljekesam

Det varierer veldig. Er veldig glad i mager vaniljekesam med bær og mandler:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen her som har erfaring med sult dempende midler?

Jeg tygger tyggis som bare F, men begynner å bli lei.

Drikker kaffe også, men skal ikke så mye til før jeg får en overdose :joyful:

Jeg trodde tyggis gjorde deg sultnere, fordi når du tygger og produserer mer spytt begynner magesekken å forberede seg på at det kommer mat? Men kan være det bare er tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også pleid å Skeie ut på lørdager og brukt hele uka på å bli kvitt vannet..Derfor skal jeg droppe lørdagsfråtsing fra nå av ;) Neste kosedag blir 17.mai. Mest fordi det skjer så mye som gjør det vanskelig å være på diett :p Jeg tenkte å ta et forbilde i morgen og flere etter hvert;)

Jeg pleier som regel å bli kvitt vannet ganske fort, men det er jo irritrende at det i det hele tatt kommer! Tenker dette er en av de siste dagene jeg kommer til å spise skikkelig lørdagsgodt, da jeg allerede er lei av det, ogsåvidt rørt noe! Frister såå mye mer med bær og kesam lime, og gulrøtter og dip nå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde tyggis gjorde deg sultnere, fordi når du tygger og produserer mer spytt begynner magesekken å forberede seg på at det kommer mat? Men kan være det bare er tull!

Jeg trodde det var omvendt :p Har hørt begge deler, at det hjelper på sultfølelsen og at det gjør vondt verre. For meg hjelper det veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med sult dempende midler?

Jeg tygger tyggis som bare F, men begynner å bli lei.

Drikker kaffe også, men skal ikke så mye til før jeg får en overdose :joyful:

Hvis du er kjempesulten, er ikke det et tegn på at du spiser litt lite?

Noen ganger hiver jeg i meg et hardkokt egg. Effektiv måte å fjerne matlysten for en stund. :p Ellers tygger jeg en del doc, for "forandring fryder" og gulrot.Tar og Krom for å dempe godterilysten. Om det er en placeboeffekt eller ei, kan være det samme. For det funker :D

Hm, drak 5 glass vin i går. Irriterer meg i dag. Småuggen, og blir en tøff treningsøkt nå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er kjempesulten, er ikke det et tegn på at du spiser litt lite?

Noen ganger hiver jeg i meg et hardkokt egg. Effektiv måte å fjerne matlysten for en stund. :p Ellers tygger jeg en del doc, for "forandring fryder" og gulrot.Tar og Krom for å dempe godterilysten. Om det er en placeboeffekt eller ei, kan være det samme. For det funker :D

Hm, drak 5 glass vin i går. Irriterer meg i dag. Småuggen, og blir en tøff treningsøkt nå snart.

Takk for tips^^ Jeg spiser nok, det passer jeg på at jeg gjør, men er før frokost eller middag at jeg sliter litt.

Trene etter 5 glass vin? o_O Tror jeg hadde kræsja!:hungover: Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka vekta i morges, bare for nysgjerrighetens skyld. Og etter gårsdagens karbofest har jeg kun gått opp 400 gram vann! Det er jo ingenting i forhold til de 2 kg jeg forventa, så nå ble jeg skikkelig motivert til å komme meg på trening og svette ut det ekstra vannet som har samlet seg :p Er sirkeltrening som står på planen idag, så kjenner jeg gruer meg en smule til å dra :wideyed: Håååper virkelig jeg kan komme meg under 69 denne uka, er bare 300 gram til, og 68-tallet er noe jeg ikke har sett på mange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips^^ Jeg spiser nok, det passer jeg på at jeg gjør, men er før frokost eller middag at jeg sliter litt.

Trene etter 5 glass vin? o_O Tror jeg hadde kræsja!:hungover: Hahaha

Treningsøkta gikk til helvete. herrejemen. Hater alkohol altså - total sabotage på slanking både selve dagen, og dagen derpå *irritert på meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsøkta gikk til helvete. herrejemen. Hater alkohol altså - total sabotage på slanking både selve dagen, og dagen derpå *irritert på meg selv*

Huff da! Drikk nok vann i dag i vert fall. Og det er lov å skeie ut av og til uten å klandre oss selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en følelse! Å se 6 tallet. Gratulerer! :D

Takk :happy: Det er ganske uvirkelig.. Jeg klarte ikke å skjønne det med en gang, og først sto hjernen og lurte på hvordan jeg kunne veie SÅ mye mer enn sist, men plutselig skjønte jeg hva som faktisk sto. Haha.. At det går an, silly me :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsøkta gikk til helvete. herrejemen. Hater alkohol altså - total sabotage på slanking både selve dagen, og dagen derpå *irritert på meg selv*

æsj, ja, kjenner til det! Som Maybo sier, så får du passe på å drikke nok, så blir nok formen snart bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :happy: Det er ganske uvirkelig.. Jeg klarte ikke å skjønne det med en gang, og først sto hjernen og lurte på hvordan jeg kunne veie SÅ mye mer enn sist, men plutselig skjønte jeg hva som faktisk sto. Haha.. At det går an, silly me :rolleyes:

Grattis! :):):) Moro! Jeg gleder meg sååå mye til å komme i gang i morgen. Og ikke minst kunne trene igjen. Jeg har vært borte siden onsdag, så aner ikke hva jeg veier. Det eneste jeg vet er at hardkjøret starter i morgen. Bestilte sydentur i går, så nå har jeg noe bra å defensiv for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka vekta i morges, bare for nysgjerrighetens skyld. Og etter gårsdagens karbofest har jeg kun gått opp 400 gram vann! Det er jo ingenting i forhold til de 2 kg jeg forventa, så nå ble jeg skikkelig motivert til å komme meg på trening og svette ut det ekstra vannet som har samlet seg :p Er sirkeltrening som står på planen idag, så kjenner jeg gruer meg en smule til å dra :wideyed: Håååper virkelig jeg kan komme meg under 69 denne uka, er bare 300 gram til, og 68-tallet er noe jeg ikke har sett på mange år!

Så herlig med en god start på søndagen :p Det ble en liten karbofest her i går også, men får ikke veid meg før i kveld, så aner ikke hvilke konsekvenser det har gitt;) Det spiller ingen rolle! Hardkjør blir det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :):):) Moro! Jeg gleder meg sååå mye til å komme i gang i morgen. Og ikke minst kunne trene igjen. Jeg har vært borte siden onsdag, så aner ikke hva jeg veier. Det eneste jeg vet er at hardkjøret starter i morgen. Bestilte sydentur i går, så nå har jeg noe bra å defensiv for ;)

Lykke til :) Du fikser dette, vet du :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...