Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Du kan nok med god samvittighet spise en boks kesam med fun light også :p Det ser ikke ut som du spiser så mye. Prøv å kjenn på sultfølelsen din og spis etter den:) Kroppen er flink til å si ifra når den er sulten. Ikke glem å drøss oppi kanel. Fun light brukes for å ta bort rømmesmaken. Prøv deg frem med røring og smaking:) Oppdater oss på hvordan det går da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan nok med god samvittighet spise en boks kesam med fun light også :p Det ser ikke ut som du spiser så mye. Prøv å kjenn på sultfølelsen din og spis etter den:) Kroppen er flink til å si ifra når den er sulten. Ikke glem å drøss oppi kanel. Fun light brukes for å ta bort rømmesmaken. Prøv deg frem med røring og smaking:) Oppdater oss på hvordan det går da ;)

Skal kjøre på med kesam og fun light i morgen etter treningen. Dere kan vente dere en full rapport. ;) Kanel sier du?? Blir bare merkeligere og merkeligere dette her. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre på med kesam og fun light i morgen etter treningen. Dere kan vente dere en full rapport. ;) Kanel sier du?? Blir bare merkeligere og merkeligere dette her. :p
Kanelen er som sjokoladesausen på isen, ketchupen på pizzaen, eller DRESSINGEN på maten;) Med andre ord er den ganske viktig! Kanel har også en god effekt på forbrenningen din, samt andre helsegevinster!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre på med kesam og fun light i morgen etter treningen. Dere kan vente dere en full rapport. ;) Kanel sier du?? Blir bare merkeligere og merkeligere dette her. :p
Diett.no er forresten helt genialt! Så du fikk et tips fra den ene frøkena her inne om det, og jeg er så ENIG i at diett.no rokker! Jeg bruker det selv. Da kan du logge alt du dytter i deg ila. en dag, samt sjekke hvor mange kalorier du har spist! Du som ikke vet helt hva du ligger på bør i alle fall teste det:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. var til legen i dag, Han anbefalte meg Xtravaganza.. noen som har prøvd dette eller vet noe om det? Hadde jo tenkt å prøve PSMF fra neste uke.. og i noen uker framover i tid...

Jeg har ikke prøvd det selv, men har en venninne som gikk ned veldig mye på dette. MEN, 1. hun gikk opp igjen så snart hun prøvde å leve normalt igjen 2. siden dette ble en så stor del av livet hennes var dette det eneste hun prata om, tenkte på osv.

Jeg vil ikke anbefale det under noen omstendigheter egentlig, siden det gjør det ganske umulig å leve normalt i etterkant. Hvis noen har klart å leve normalt i ettertid uten å gå opp mye i vekt igjen, så blir jeg sterkt imponert,

Kjør på med PSMF, eventuelt Dukan-Dietten som er basert på PSMF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått fra 62, 8 kg på lørdag til 60, 8 kg idag. 2 kg borte på 3 dager på psmf!:eek: Er nok bare vannvekt da, men ser store forskjeller. Spent på å se hvordan det ligger ann neste helg da. Dette lover bra!:D

Har juksa med en halv boks cc med fun light til dagen og laget ketchup til karbonadene. Steke karbonadedeig til 4 karbonader uten fett i panna, med pepper og salt. Og lagte ketchup av yoghurt naturell med 2 ss skukkerfri ketchup, hviløk, salt og pepper.

En dag ser slik ut:

Frokost: 150 g karbonadedeig (2 karbonader) med minimais, tomat, vårløk og hjertesalat og 1 ss sukkerfri ketchup + 1 kopp kaffe og kosttilskudd (omega 3, kalsium, vitamintilskudd)

Lunsj: 150 g kyllingfilet ovnsbakt med karri, chilipepper og sitron + salat

Middag: 150 kyllingfillet + salat

Dessert: 1/2 boks Cottage cheese med kanel og fun light.

Og jeg er mett!:) Husk fun light, lettere å få i seg nok vann da. Drikk masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å prøve PSMF, men jeg har store tvil på at jeg klarer å få i meg så mye kjøtt om dagen.

Ser du noe problem med det, eller er det bare hjernen min som er teit?

Jeg kan si det på den måten at jeg har vært naiv før og prøvd mye rart i jungelen av dietter da jeg var yngre. Og sulta... Det varte jo ikke lenge da før jeg fråtsa. Det mest fantastiske med psmf er at du er METT. Du må regne med litt trøtthet, men det er verdt det. Vær forsiktig med treninga, og glem cardio. Kun styrke.:)

Så lenge jeg har fun light klarer jeg meg uten frukt, gryn og alt det søte. Bare du tilbereder kjøttet med dine favoritt krydder skal det gå fint. Hjernen min var også teit, tok meg evigheter for å teste ut dette her. "Klarer meg aldri uten havregrøten". Du klarer alltid mer enn du tror, og kroppen er svært tilpasningsdyktig:D 1-2 uker skal holde, kommer ann på fettprosenten din.

Og det beste av alt? Oppkarbingsdager:D Kunne aldri falle meg inn med en kosedag på andre idiotiske suppedietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si det på den måten at jeg har vært naiv før og prøvd mye rart i jungelen av dietter da jeg var yngre. Og sulta... Det varte jo ikke lenge da før jeg fråtsa. Det mest fantastiske med psmf er at du er METT. Du må regne med litt trøtthet, men det er verdt det. Vær forsiktig med treninga, og glem cardio. Kun styrke.:)

Så lenge jeg har fun light klarer jeg meg uten frukt, gryn og alt det søte. Bare du tilbereder kjøttet med dine favoritt krydder skal det gå fint. Hjernen min var også teit, tok meg evigheter for å teste ut dette her. "Klarer meg aldri uten havregrøten". Du klarer alltid mer enn du tror, og kroppen er svært tilpasningsdyktig:D 1-2 uker skal holde, kommer ann på fettprosenten din.

Og det beste av alt? Oppkarbingsdager:D Kunne aldri falle meg inn med en kosedag på andre idiotiske suppedietter.

Det høres egentlig veldig greit ut! Får eventuelt supplere med proteinpulver eller lignende hvis jeg sliter i å få i meg alt kjøttet.

Men tror jeg må lese meg opp litt ekstra før jeg setter i gang, så er jeg 100% sikker på hva jeg gjør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres egentlig veldig greit ut! Får eventuelt supplere med proteinpulver eller lignende hvis jeg sliter i å få i meg alt kjøttet.

Men tror jeg må lese meg opp litt ekstra før jeg setter i gang, så er jeg 100% sikker på hva jeg gjør :D

Egentlig er både proteinpulver og cottage cheese jukseversionen av psmf, men det er like effektivt. Ivertfall for min del. Har droppa proteinpulveret til fordel for cc nå for det nye choco-rite pulveret jeg bestilte inneholder 8 g hver porsjon. To much karbs! Synd de er så gode.

Cc med fun light wild berries + kanel er elsk eller 10 g whey.

Dipp/saus tatziki: yoghurt naturell, 1 hvitløksfedd, salt, pepper og revet agurk

Ketchup: mager kesam/yoghurt naturell med 2-3 ss sukkerfri ketchup, salt og pepper.

Et annet tips er å gjøre dette hvis du har kjøttdeig/kyllingkjøttdeig hjemme: http://bodywork.blogg.no/1319723131_slik_gjr_du_kjttdeig_.html

Både eggeplommer (ikke hvite), kyllingkjøttdeig og kalkun er for fett for denne dietten. Ble overraska selv..

Skal du følge den strengeste versjonen av psmf og følge den 110% er ingenting av det over tillatt utenom fun light. Kult?:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig er både proteinpulver og cottage cheese jukseversionen av psmf, men det er like effektivt. Ivertfall for min del. Har droppa proteinpulveret til fordel for cc nå for det nye choco-rite pulveret jeg bestilte inneholder 8 g hver porsjon. To much karbs! Synd de er så gode.

Cc med fun light wild berries + kanel er elsk eller 10 g whey.

Dipp/saus tatziki: yoghurt naturell, 1 hvitløksfedd, salt, pepper og revet agurk

Ketchup: mager kesam/yoghurt naturell med 2-3 ss sukkerfri ketchup, salt og pepper.

Et annet tips er å gjøre dette hvis du har kjøttdeig/kyllingkjøttdeig hjemme: http://bodywork.blogg.no/1319723131_slik_gjr_du_kjttdeig_.html

Både eggeplommer (ikke hvite), kyllingkjøttdeig og kalkun er for fett for denne dietten. Ble overraska selv..

Skal du følge den strengeste versjonen av psmf og følge den 110% er ingenting av det over tillatt utenom fun light. Kult?:wub:

Tror jeg må spise slik i noen dager og se om jeg får i meg nokk protein, også eventuelt gjøre noe med det.

Jeg kan verken spise egg eller melkeprodukter som CC og yoghurt, så må se om jeg finner på noe lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått fra 62, 8 kg på lørdag til 60, 8 kg idag. 2 kg borte på 3 dager på psmf!:eek: Er nok bare vannvekt da, men ser store forskjeller. Spent på å se hvordan det ligger ann neste helg da. Dette lover bra!:D

Har juksa med en halv boks cc med fun light til dagen og laget ketchup til karbonadene. Steke karbonadedeig til 4 karbonader uten fett i panna, med pepper og salt. Og lagte ketchup av yoghurt naturell med 2 ss skukkerfri ketchup, hviløk, salt og pepper.

En dag ser slik ut:

Frokost: 150 g karbonadedeig (2 karbonader) med minimais, tomat, vårløk og hjertesalat og 1 ss sukkerfri ketchup + 1 kopp kaffe og kosttilskudd (omega 3, kalsium, vitamintilskudd)

Lunsj: 150 g kyllingfilet ovnsbakt med karri, chilipepper og sitron + salat

Middag: 150 kyllingfillet + salat

Dessert: 1/2 boks Cottage cheese med kanel og fun light.

Og jeg er mett!:) Husk fun light, lettere å få i seg nok vann da. Drikk masse!

SÅ GØY!!! Flink du er :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem til en seng full av sjokoladehjerter idag...:p Mums!!! Kjæresten og jeg skal på date ikveld. Ut å spise. Gleder meg masse masse:)Blir litt unntak fra hverdagen idag, men vi er aldri ute på restaurant til vanlig. Håper dere har en fin valentine. Tren litt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem til en seng full av sjokoladehjerter idag...:p Mums!!! Kjæresten og jeg skal på date ikveld. Ut å spise. Gleder meg masse masse:)Blir litt unntak fra hverdagen idag, men vi er aldri ute på restaurant til vanlig. Håper dere har en fin valentine. Tren litt for meg!

Kos deg! :) Hørtes romantisk ut!

Her er det verken sjokolade eller kjæreste på menyen. Typen min er i militæret, her er jeg hjemme på psmf-diett.. og kan ikke trøste meg med sjokolade:mad: Valentines day kunne ikke blitt noe bedre, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris Sookie! Min er i militæret han og, så det ble en date med stepkassa istedet :p

Blir frista til å prøve PSMF jeg og når det går så bra med deg Megan! Men føler du på noen måte at å passe kostholdet på dietten opptar mye av tida og at du tenker veldig mye på det? Lurer på om jeg kommer til og bli litt FOR opphengt i det, og bare det er vel grunn nok til å la være? Føler vekta har stagnert, tror det har noe å gjøre med at det var denne vekta jeg har ligget på stabilt før jeg la på meg i fjor..kan det være noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris Sookie! Min er i militæret han og, så det ble en date med stepkassa istedet :p

Blir frista til å prøve PSMF jeg og når det går så bra med deg Megan! Men føler du på noen måte at å passe kostholdet på dietten opptar mye av tida og at du tenker veldig mye på det? Lurer på om jeg kommer til og bli litt FOR opphengt i det, og bare det er vel grunn nok til å la være? Føler vekta har stagnert, tror det har noe å gjøre med at det var denne vekta jeg har ligget på stabilt før jeg la på meg i fjor..kan det være noe med det?

Ja du blir nok en del opphengt og matlei. Går mye i det samme kyllingfilet og karbonadedeig + salat. Ikke mye spennende mat for å si det sånn, så må nok handle inn noen nye kjøttvarianter. Skal ha spisedag på lørdag...eneste jeg ser frem til. får lage min egen valentinesday med venniner..med smågodt, pasta og is :thumbsup: gleder meg bare til å spise gryn:eek: rett før jeg blir vegetarianer her jeg sitter

Når typen kommer hjem er jeg sykt spent på hvordan kostholdet kommer til å gå siden jeg er hos han....:wub: får ta med meg sunn mat da:rofl: . nesten litt flaut, men er ikke mye sunt i det huset. ikke engang en frukt å se. myye brødmat og pizza....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...