Gå til innhold

Sminke og trening


KristineT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Dress to feel your best! :) Jeg føler også at jeg preserer bedre når jeg ser bra ut, og føler meg bra.

Skal jeg trene tidlig om morgenen, da det ikke er noe særlig med folk på senteret likevel, dropper jeg sminka. Det samme gjør jeg hvis jeg skal gå/løpe morrakardio. Skal jeg trene på senteret midt i rushtia så tar jeg på meg sminke. Skal jeg trene kardio, bruker jeg bare maskara og øyenbrynspenn for å se litt mer våken ut, og ikke foundation/pudder! Skal uansett tørke svette fra ansiktet og bli sprut rød likevel. :p Men skal jeg trene styrke, sminker jeg meg fullt opp, og siden jeg bruker å trene på kvelden har jeg som regel vært på skolen tidligere på dagen, og har allerede sminka meg. Vasker ikke av sminka! Skal jeg trene i rushtiden i helga, og jeg har gått uten sminke hele dagen, sminker jeg meg før trening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg blir rød støtt og stadig. svett og. tar på meg sminke om jeg vil likevel.

jeg synes nemlig ikke at om man sminker seg eller ikke har noe med treningen å gjøre. om du vil sminke deg før trening, be my guest, jeg tror ikke at du er dårligere til å trene enn en som "driter i hvordan man ser ut, er jo her for å trene!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg drar på trening med en gang jeg står opp er det sjelden jeg sminker jeg. Trener jeg etter skolen, trener jeg som regel med sminke. Jeg pleier kun å fjerne sminken før trening om jeg har på meg foundation. Har investert i en 3i1 rens til huden som jeg bruker i dusjen rett etterpå. Da går det greit å trene med pudder i trynet et par ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

[ATTACH=full]10536[/ATTACH]

Enig, haha! Derfor jeg ikke tar på meg noe sminke når jeg skal på trening, for jeg svetter å tørket bort sminken uansett, så da blir det jo bare ett kaos i tryne :wub: Men orker ikke ta av sminken om jeg drar på trening etter jeg har vært på skolen/i byen eller noe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før brukte jeg sminke konstant og klarte ikke å gå ut døren uten. Så ble favorittfoundationen min klusset til av produsenten, så da var jeg plutselig uten god sminke! NOE SOM betydde at jeg ble vant til å gå uten... har funnet meg ny foundation nå altså, men synes det er så digg å ta på meg sminke før fest og føle at HELSIKKEN nå så jeg faen meg bra ut!

Så blir ikke mye sminke, nei. Litt maskara blir det som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jåle, i tillegg til at jeg har vippe extensions, fargede bryn og lange negler, så pleier jeg å å ha på en eyeliner strek når jeg trener på gymmet. Men ofte jeg også trener uten sminke, jeg lever i troen på at om huden får svette uten sminke får man renere hud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjelden jeg bruker sminke på trening. Jeg trives absolutt best med sminke. Men jeg hr et typisk treningstryne uansett hva og hvordan jeg trener, svett og rød. Og skal jeg ha sminke på det der så svir det! Klør og får en fin hvit ring rundt munnen :thumbsup:

Bruker id minerals, så de gangene jeg trener på ettermidagen og er ferdigsminka så trøster jeg meg med at jeg har ikke pakka igjen porene så veldig iallefall :p Men vil tro at huden trives best uten sminke når man svetter å styrer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...