Gå til innhold

Hvor mye ødelegger ØL?


General91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt an på. Maten har selvfølgelig mye å si. Ingenting ødelegger en god øl som et seigt kjøttstykke for eksempel. Utover dette spiller temperaturen på ølet en stor rolle. Selvfølgelig også hvor lenge det har stått i glasset. Dvaskt øl er helt klart ødelagt. Det er det meste jeg kom på. Du finner sikkert mer som ødelegger øl om du leter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt an på. Maten har selvfølgelig mye å si. Ingenting ødelegger en god øl som et seigt kjøttstykke for eksempel. Utover dette spiller temperaturen på ølet en stor rolle. Selvfølgelig også hvor lenge det har stått i glasset. Dvaskt øl er helt klart ødelagt. Det er det meste jeg kom på. Du finner sikkert mer som ødelegger øl om du leter.

Lite som ødelegger øl mer enn å nettopp ha pussa tenna. Det gjelder vel tyggis også. Bottom line; det er ganske mye som ødelegger øl, egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så lenge du kan moderere deg skal det ikke ha noe å si, drikker selv en 2-3 pils 2-3 ganger i uka (ca) og har aldri slitt med progresjon av den grunn. Er som noen sier, at vi snakker litt ekstra kcal her da, så spørsmålet er om du skal minske i fett% eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som ødelegger øl mer enn å nettopp ha pussa tenna. Det gjelder vel tyggis også. Bottom line; det er ganske mye som ødelegger øl, egentlig..

For å vri litt om på det; Å drikke eplejuice etter å ha pussa tenna kan gi en litt øl-aktig smak med en gang. Varer ikke så lenge tho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor sommer kjørte jeg en øl diett for å bevise at 1 - 3 øl hver dag ikke gjør noe skade. Jeg kalkulerte øl i kcal forbruket mitt, ca 2500 - 3000 kcal hver dag. Ble faktisk litt sterkere i benken og gikk ned 1,5 kg på 4 uker. Det var juni. Denne måneded var jeg ikke på hardfylla. Men når juli og august kom, ble det litt mer hardfylla ca 1 gang i uka, det ødela litt. Men tok meg bare ca 3 uker i september å komme tilbake til formen som jeg var i juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...