Jump to content

SkrikendePlante

Members
  • Content Count

    563
  • Joined

  • Last visited

About SkrikendePlante

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 03/28/1991
  1. Ingenting til veldig lite, ødelegger jo kanskje litt for kaloriinntaket med mindre du også der tar hensyn til ølen.
  2. Mcd har jo knall billig cheeseburger til 10kr, faktisk ikke så værst makroer i de heller. Der får du nok mest for pengene. De er også ganske presise hver gang med størrelsen på ingrediensene i burgern.
  3. Løfter jo stangen vertikalt ikke horisontalt, da har det ingenting og si om stangen beveger seg horisontalt i startposisjon. Utfører bare mer arbeid med å rulle stangen.
  4. Kanskje du er laktose intolerant? Da vil det muligens hjelpe og bytte type protein eller til ett pulver med mindre laktose i.
  5. En sånn vekt målte meg til 8%, når jeg tydlig lå imellom 15-20% ett sted, ganske upålitelige saker.
  6. -Rehband knebind -Rehband albuebind -Kne wraps -Lever belte -Fat Gripz -PVC rør -Lacrosse ball -Slingshot -Adidas power perfect 2 -Et par shortser -Straps -Håndledd wraps -Magnesium -Drikkeflakse -Hengelåser -CoC #1 -PWO -Bcaa Mangler nå noen strikker.
  7. Da ville jeg gått for og bytte ut øvelser. PHAT templatene som ligger ute er bare forslag til oppsett og øvelser.
  8. Funker fint og bytte ut øvelser. Funker også fint og legge f.eks skuldre inn med bryst/armer, og hive rygg på beindagen eler motsatt. Øktene blir jo noe lengere da.
  9. Ville lagt meg nærmere 140-190g prottis, 40-70g fett, og resterende kalorier fra karbohydrater, så har du litt og gå på hver dag.
  10. Greit utgangspunkt det, gradvis øke karbo og da kalorier ettersom vekten stagnere kan jo være lurt, Ellers kommer du jo sikkert ikke til og legge på deg noe særlig. Ville kanskje redusert fettet og lagt inn mer karbo, men det er vel mer personlige preferanser, smaker jo kanskje bedre med ekstra bacon enn ekstra ris.
  11. Hva med og bare kjøre Skuldre/Rygg og Bryst/Armer dagen sammen? F.eks: Speedbenk Chins Roing Roing mot benk Skråbenk Benk i maskin Flyes Sidehev Franskpress Bicepscurls Ellers har du westside for skinny bastards, med ca samme prinsippene over 4 dager. http://www.elitefts.com/ws4sb/WS4SB.pdf bare mer styrkebasert. Eller bare bytte til en Upper/Lower split med styrke og hypertrofi dager. Og evnt bare kline på dynamisk arbeid på starten av hypertrofi dagene.
  12. For og unngå og legge på deg et lass med unødvendig flesk. Ville jeg bare gradvis økt kaloriene du nå vedlikeholder på, f.eks øke 5-10g karbo pr dag i uka isteden. Den serien her er must see:
  13. Trening på tom mage funker bra sålenge man er hydrert
×
×
  • Create New...