Gå til innhold

Hvor lang er egentlig en vanlig penis?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Snittlengden er uansett ikke like lang som en Range Rover mine herrer, men en enkelsk bil på denne størrelsen gir til gjengjeld sjelefred;) (peniskompensasjon) dersom man ser bort fra verkstedregningene vel og merke…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

"Didi nevnte deg i tråden "Hvor lang er egentlig en vanlig penis?""

Du har tatt igjen nå.

Hva følte du? Ble du opprømt? Spent? Skrekkslagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg bare digger er at damene i videoen er så store i kjeften (pun not intended) om størrelser osv, mens de EGENTLIG har NULL peiling på hvordan den faktisk er "in real size". 10 inches (25cm) lol. Helt på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble skremt av de tegningene de laget - hvor store er de damene nedentil egentlig?! Jaja, hver sin smak :p

Jeg synes det virket som om det primært var for å si at "det du tror er x inches er egentlig noe helt annet".

Til å begynne med, så sa de jo henholdsvis 6 og 7 tommer... Noe som vel ikke er helt sært å ville ha som idealstørrelse?

(ja, det var hu som sa 10... men size queens finnes :p)

De færreste har egentlig et forhold til hvor lite 15-20 cm egentlig er, så når det tegnes så blir det ofte rundt 30 cm :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virket som om det primært var for å si at "det du tror er x inches er egentlig noe helt annet".

Til å begynne med, så sa de jo henholdsvis 6 og 7 tommer... Noe som vel ikke er helt sært å ville ha som idealstørrelse?

(ja, det var hu som sa 10... men size queens finnes :p)

De færreste har egentlig et forhold til hvor lite 15-20 cm egentlig er, så når det tegnes så blir det ofte rundt 30 cm :p

Sant. Men syns det var rart at tegningene klarte å bli så store når de faktisk hadde linjal tilgjengelig. Syns hun var smartest hun som brukte hendene sine for å måle - for hvem har vel hatt med seg en linjal i senga?

Uansett, sier ganske mye om at man ikke skal stole på hva kvinners preferanser er - eller hva gutter oppgir som mål på sin egen penis for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...