Jump to content

Leneee91

Members
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

About Leneee91

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mistet helt treningsgleden iår.! så nå skal det jobbes for å finne den tilbake :D er med godt mot! :p 

  2. Etter litt av og på med trening etter jul så har eg ENDELIG funnet treningsgleden tilbake!! :)

  3. Eg er med!! Sliter FORTSATT med dei siste kg... Så nå er eg meir motivert enn noen gang så ditta må jo bere gå bra men bryr meg egentli ikkje så masse om vekta så lenge eg ser forandring på kroppen, å føler meg sterkere og fit Vekta ligg på ca 62kg
  4. For min del er det og presse seg selv, og ta ein utfordring! Men og kansje få av di siste små kiloene.
  5. Sitter med matte eksamen, og plutslig hadde eg knaske i meg ei lita skål med kims Crisps Men gir ikkje opp av den grunn:rolleyes:
  6. Wee, henger meg på!! I ett håp om de siste kiloene "renner" av!! skal belønne meg selv med spa!
  7. Hei, er det noen fra haugesund/bergen/stavanger området her? skal ta bryst løft og sette inn implantat. Trenger tips til klinikk
  8. Havregryn 60g Blåbær 100g Cottage cheese 4ss ekstra lett melk ca 2dl
  9. Leneee91

    Kjerringråd

    Ta to paracett, finn sengen Finnes også nesespray mot rennende nese
  10. Så fin!! min er 10mnd nå, å de går fort!
  11. Hei! Er litt fast på vekta/fett% så trenger nok litt hjelp om eg spiser rett mengde mat :-) Eg er ei jente på 23år Veier nå ca 60kg og er 163cm. Trener styrke 3-4ganger i vekå og går litt hverdag men prøver å ha minst 2 intervall økter i vekå! ;-) Mitt matinntak er ca; Morgen: Havregryn 1dl og litt ekstralettmelk 2ts sukkerfri syltetøy. Bcaa før trening Fres under trening Etter trening: Myoprotein 40g i 40dl ekstra lett melk 1ts kreatin 2riskaker elr 2knekkebrød m/magert pålegg Lunch: 2 knekkebrød, 2 heimbakabrød eller eggerøre med 3egg. Middag: Halv pose byggris ca 160g kylling,fisk eller kjøtt grønnsaker Annet: Samme som lunch, eller sen middag vist det har vært travelt! Om eg er mer sulten tar eg ofte ei banan, skive, knekkebrød eller sukkerfri yoghurt! Annen tilskudd er omega3, multi vitamin og magnesium... Ingen dager er like så eg kaller ikkje matinntake mitt no ein diett, men heller ein "streng" periode! Som nå skal vare fram til eg har mistet mage fettet. (Problemområdet) Drikke er vann, funlight og cola zero i helgene. Lørdag er "spisedag" så da blir det litt smågodt ellers lager me sunn taco, pizza eller lignende mat fra bunnav... Laga egen tråd men ser nå at dette er ein bedre plass å spørr! (Ny på forumet)
  12. sportyungdom Takk skal du ha! :-) har ikkje nåke spesiell erfaring med mat og ernæring. Men er veldig opptatt av sunn og hjemmelaget mat :-) Ser nå att eg må spise meir noe som kan være ein utfordring, men ditta skal eg klara!! :-)
  13. Er litt fast på vekta/fett% så trenger nok litt hjelp om eg spiser rett mengde mat :-) Veier nå ca 60kg og er 163cm. Trener styrke 3-4ganger i vekå og går litt hverdag men prøver å ha minst 2 intervall økter i vekå! ;-) Mitt matinntak er ca; Morgen: Havregryn 1dl og litt ekstralettmelk 2ts sukkerfri syltetøy. Bcaa før trening Fres under trening Etter trening: Myoprotein 40g i 40dl ekstra lett melk 1ts kreatin 2riskaker elr 2knekkebrød m/magert pålegg Lunch: 2 knekkebrød, 2 heimbakabrød eller eggerøre med 3egg. Middag: Halv pose byggris ca 160g kylling,fisk eller kjøtt grønnsaker Annet: Samme som lunch, eller sen middag vist det har vært travelt! Om eg er mer sulten tar eg ofte ei banan, skive, knekkebrød eller sukkerfri yoghurt! Annen tilskudd er omega3, multi vitamin og magnesium... Ingen dager er like så eg kaller ikkje matinntake mitt no ein diett, men heller ein "streng" periode! Som nå skal vare fram til eg har mistet mage fettet. (Problemområdet) Drikke er vann, funlight og cola zero i helgene. Lørdag er spisedag så da blir det litt smågodt ellers lager me sunn taco, pizza eller mat fra bunnav!.. Håper nåken har litt tid til overs å sjå på da! ;-) Kan og legga ved ett bilde, men da ligge nåke innpå loggen og! :-)
×
×
  • Create New...