Gå til innhold

SKJEGG


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Setningen gir jo mening. Det er et spørsmål som i utgangspunktet er ment å tvinge deg til å svare ja/nei. Jeg tok det med en gang og handlet deretter.

Sånn sett har jeg løst tråden og svart på vegne av alle , ettersom det faktisk var andre her inne med interesse for skjegg.

Beklager. Dårlig formulering.

Setningen gir mening, ja. Men ikke ved noen presiseringer annet enn at folk kan svare med et ja eller nei.

Derav oppfølgingsspørsmålet mitt om hva Bicepsbro la i formuleringen.

(hvilket han responderte på overraskende aggressivt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raptorial nok trolling / det du driver med. Start en egen tråd over irritasjon din mot dårlig formulerte spørsmål :)

Poster du noe mer her nå så skal det være relatert til tråden, om ikke blir det sletta! :)

Noen som bruker noen produkter i skjegget? eirich har vel noen gode tips på det!

Sliter selv med at mitt kan bli litt tørt. Da må eg fram med sjampoen og balsamen til I.Celine (mister manne poeng men :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Dette er favoritt-tråden min, og selv om jeg ikke har skjegg, kan jeg bidra med en som har et flott et;

post-26763-1444099362545_thumb.jpg

Ja, jeg er interessert i skjegg.

<3 skjegg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raptorial nok trolling / det du driver med. Start en egen tråd over irritasjon din mot dårlig formulerte spørsmål :)

Poster du noe mer her nå så skal det være relatert til tråden, om ikke blir det sletta! :)

Noen som bruker noen produkter i skjegget? eirich har vel noen gode tips på det!

Sliter selv med at mitt kan bli litt tørt. Da må eg fram med sjampoen og balsamen til I.Celine (mister manne poeng men :( )

Som jeg nevnte litt lengre oppe, prøv beard balm, eller olje. Balm gir litt mer hold enn olje, begge deler fungerer bra mot tørt skjegg :) Å bruke shampo og balsam i skjegget er litt både og slik jeg har hørt, men skal ikke si noe sikkert.

Jeg bruker denne. Fungerer fint for å få litt mer hold, og det blir mindre tørt :)

http://skjegg.no/kategorier/skjegg-og-bart/skjeggpleie/mr-bear-family-beard-balm.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som bruker noen produkter i skjegget? eirich har vel noen gode tips på det!

Sliter selv med at mitt kan bli litt tørt. Da må eg fram med sjampoen og balsamen til I.Celine (mister manne poeng men :( )

Jeg skal handle herifra når jeg får litt lengde på skjegget. http://www.beardbrand.com/

Vanlig shampoo og balsam er ikke noe særlig. Det er alt for sterkt for å drive å vaske ansiktet sitt i.

Olje eller beardbalm er hipp som happ, men balmen holder på fuktighet bedre, og du får "stylet" skjegget litt.

De fleste med skikkelig skjegg har jeg forstått bruker olje daglig, og balm når de vil pynte skjegget litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ikke for meg. I følge dattera mi ser jeg ut som en creepy utgave av Jim Carrey :( Derfor heller ingen bilder. Holder meg til tredagers, så skremmer jeg ikke dritten av naboungene heller…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke for meg. I følge dattera mi ser jeg ut som en creepy utgave av Jim Carrey :( Derfor heller ingen bilder. Holder meg til tredagers, så skremmer jeg ikke dritten av naboungene heller…

Haha, det minner meg om da pappa grodde skjegg da jeg var mindre. Jeg ble skikkelig redd han, og mente han så konstant sint ut :p Derfor måtte han pent fjerne det til slutt.

Nå er det tilbake da, og virkelig, hva tenkte jeg på som fjortis egentlig? For han ser sååå mye bedre ut med skjegg!

Skjegg er awesome! :D:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han blir ikke creepy, bare kul…

Jo, ser for så vidt den. Det må vel være noen fordeler med å skremme dritten ut av naboungene også? Sånn f.eks. at du skremmer dritten ut av naboungene ;) Ellers har du jo bra Halloween-greie der: Kjøp et par briller som på bildet over her så går du som Creepy Carrey :D

On-topic: Noen anbefalinger på skjeggtrimmer/barbermaskin? Jeg har kikka på denne fra Philips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...