Gå til innhold

Skeier du ut på sommeren?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok meg to ukers helt treningsfri, ellers har jeg trent som vanlig. Har prøvd å ikke henfalle helt til mindless fråtsing, og landet på et kosthold med betydelig flere utskeielser enn vanlig - men likevel ikke helt katastrofe, i alle fall ikke for en kortere periode. Tilbake i gjenge igjen nå, og kjenner at kroppen setter pris på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en sykkel og en pullups-stang. Kjører veldig lystbetont.

Er hos familien og raider kjøleskapet. (de har forlatt skuta)

Rasjonerer altså kraftig.

Vet ikke om jeg skeier ut eller begrenser meg...

Vanligvis har jeg gjort greia hvor jeg er mye sosial om sommeren, så jeg begrenser dietten ekstra så jeg kan skeie ut ekstra på sosiale greier (som grilling)

Streng formiddag. Morsom ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skeier ut alt for mye...men dersom jeg ikke skeier ut så har jeg en tendens til å angre. Så jeg har lært av dette.

På sommeren eller når jeg har ferie:

Mindre trening (men mer gåing, løping og svømming, generelt mer i aktivitet enn når jeg feks jobber

Mer Øl og mat.

Ser mindre eller ut lik ut før og etter sommeren. Styrken er som regel tilbake ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle komme meg gjennom denne ferien uten utskeielser, men det gikk så vidt ikke. Hovedsakelig pga. varmehelvetet som suger energien ut av meg (er definitivt et vintermenneske!). Dermed ble det veldig lett å tenke "Jaja jeg har ikke hatt en pauseuke på veeldig lenge, så...". Men i morgen er det på'n igjen med alle baseøvelser ++!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ukene jeg har mulighet, trener jeg fra 50% til 100% av vanlig.. men blir en del mer usunn mat.. (Har vært så utrolig flott grillvær, og da frister det av og til med ja.. alt mulig :p) Samtidig som det har blitt konsumert større mengder øl og vin nå i sommervarmen.

Men styrken har holdt seg ca lik gjennom sommeren, så ikke hatt noen "store" tilbakesteg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA FY FAEN! Det været her har bare økt ølkonsumering/sabotert trening X 1000 !

18 aug, da skolen starter igjen... Da er det andre baller. Etter et par uker med konstant dårlig samvittighet tenkte jeg "whatever. Man lever bare en gang. Kos deg i sommer, og bare sørg for at jeg ikke går opp i vekt". Resten ordner seg. Og jeg har hatt en knallsommer. :D Null dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Ikke tenkt litt på kosthold engang, og trening inne på senter har blitt helt nedprioritert når det hele tiden skjer andre langt mer morsomme ting. Ikke samvittighet til å være inne når det først er tidenes idylliske sommer.

Har løpt og gått litt turer da.

+1.

Rutinene plukkes opp igjen når høsten, hverdagen og de kalde temperaturene kommer tilbake. :) Sommeren er til for å nytes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser og trener likt året rundt; sommer, påske eller jul. På sommeren blir det kanskje noe mer drinker ute, men det påvirker ikke formen min da jeg drikker med måte.

Om vi er på ferie i utlandet så opprettholder vi fremdeles gode vaner. Joggingen viker ofte for andre typer aktiviteter som klatring, svømming, lange turer, dykking, kajakkpadling etc. Vi står opp med sola når vi er på ferie og utnytter dagene til det fulle og er sjeldent mye i ro :)

Selv om vi spiser ute hver dag når vi er på ferie i utlandet så spiser vi det samme som hjemme: egg, kylling, biff, kalkun, scampi, fisk, frukt, nøtter, grønnsaker etc. Jeg er så aktiv at jeg som oftest går ned i vekt på sånne turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Da jeg var i italia spiste jeg dessert minst annenhver dag. (-: Var flink til å holde meg til rent kjøtt + grønnsaker, eventuelt med saus - men italienerne drukner jo ALT i olje. Allikevel har jeg spist godt med pasta, pizza, is og tiramisu, for det meste uten dårlig samvittighet, og trent en del. (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...