Gå til innhold

Hva er du redd for ?


vildee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Tannlegen her også, grøss.

- Å være ensom.

- Bli mislikt

- Å ikke klare å gjennomføre målene mine, kortsiktige og langsiktige.

- Og så er jeg redd for å bli alvorlig syk, eller utsettes for en ulykke (ting som kan forandre livet mitt drastisk)

Har en følelse av at jeg ikke er alene på disse tingene, men ja. Dette er ihvertfall ting jeg går og engster meg ofte over :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veps....

Ikke at de sitter på meg, heller ikke at de stikker meg. Jeg liker det selvfølgelig ikke, men det går greit på en måte.

Problemet er når de flyr. Jeg kan til tider nesten bli hysterisk hvis en veps begynner å sirkle nærgående rundt meg. Så snart den setter seg ned begynner pulsen min å gå ned igjen. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veps....

Ikke at de sitter på meg, heller ikke at de stikker meg. Jeg liker det selvfølgelig ikke, men det går greit på en måte.

Problemet er når de flyr. Jeg kan til tider nesten bli hysterisk hvis en veps begynner å sirkle nærgående rundt meg. Så snart den setter seg ned begynner pulsen min å gå ned igjen. :p

Hva med flyvemaur? Maur er veps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Whelp. Leste dette i dag:

"The scariest, most out-of-control bacterial disorder of the moment is a disease called necrotizing fasciitis in which bacteria essentially eat the victim from the inside out, devouring internal tissue and leaving behind a pulpy, noxious residue. Patients often come in with comparatively mild complaints - a skin rash and fever, typically - but then dramatically deteriorate. When they are opened up it is often found that they are simply being consumed. The only treatment is what is known as 'radical excisional surgery' - cutting out every bit of infected area. Seventy per cent of victims die; many of the rest are left terribly disfigured. The source of the infection is a mundane family of bacteria called Group A Streptococcus, which normally do no more than cause strep throat. Very occasionally, for reasons unknown, some of these bacteria get through the lining of the throat and into the body proper, where they wreak the most devastating havoc. They are completely resistant to antibiotics. About a thousand cases a year occurs in the United States and no one can say that it won't get worse."

Så ja. Jeg er redd for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-redd for edderkopper og de forbaska flyvende stankelbeina..

-anleggsmaskiner (men begynner å bli mindre redd for dem nå, puh)

-mørkredd (venter skumle ting bak hver en busk og tre.. ypperlig på kveldstur med bikkja)

En liten hilsen til de som er redd for klovner, mitt halloweenkostyme for et par år siden..

post-29932-14440989805012_thumb.jpg

Zombieklovn! Skremte endel folk på byen, heh...

post-29932-14440989804396_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...