Gå til innhold

Hva er du redd for ?


vildee

Anbefalte innlegg

2 mm med hår er bedre enn ikke noe hår :p

Sorry at jeg dro så tidlig! men var noen butikker jeg måtte innom før vi måtte ta toget. Dere har fryktelig mange rare butikker der som vi ikke har her.

Fant også plutselig ut at det går færre tog om sommeren. så fikk meg faktisk en joggetur selv om jeg ikke trente i parken. Rakk det på minuttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 5 uker senere...

Annonse

Tannlege - mer og mer skrekk for hvert dårlige besøk, drar dit kun da paracet ikke fungerer mot smertene og etter 3-4 dager med for store smerte til søvn :cry: (har en helt logisk forklaring da jeg har rotfylt og trukket uten bedøvelse noen ganger). Sist gang dro jeg rett og slett til tannlegen min på impuls pga smertene :p

og innsekter, edderkopper og alt av sånne små ekle dyr som er så uforutsigbare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt, dersom eg tenker meg om... :p

Men meir seriøst svar: veps! :( Fordi vondt og fordi bittelitt allergisk (sist fekk eg hevelse som dekka heile overarmen...).

Og så er eg redd for at *ting* aldri skal bli bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...